bhbus.ba
May 11, 2024, 17:29:57 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290846 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #615 on: June 06, 2014, 15:38:16 »

14.5.1943.god.

Vidiš kako je lijepo zagladila kosu i stavila šnalu i pri tome još obukla suknju.
« Last Edit: June 06, 2014, 15:40:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #616 on: June 06, 2014, 16:10:29 »

Prvo, zabranjeno je citiranje zadnjeg posta.

A drugo što su kasnili, kasnili su, vidimo sad gdje je ko Wink

Vi ste isto navijači Liverpoola, šta god vam čovjek kaže, vi se hvalite o slavnoj historiji, a danas... eeee... Wink
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #617 on: June 06, 2014, 17:46:47 »

Svoje poslovne relacije sa tom firmom ostavi za svoja 4 zida.

Liverpul ili ne,dobro se sjetiti nečega pa makar to bilo i +70 godina kasnije,da se prekopira.

Ali dobro,nisi tema ti,ni tvoj posao,ni Liverpul ni tvoja mišljenja.

Nadam se da ćeš krajnje dobronamjerno upozorenje da me se okaniš shvatiti ozbiljno.
Valjda si pametan...ako nisi,nema ni veze,doći ćeš do pameti.
Prema tome...vozdra.
« Last Edit: June 06, 2014, 17:52:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #618 on: June 06, 2014, 18:11:31 »

Zna se na koji način su Centrotrans i GRAS tu gdje jesu.

Dovoljno je pogledati u njihovim biltenima kojim se lažima služe. Dovoljno je čuti ljude koji znaju kako se Šaćko bogatio kad je "grmilo" dok je u isto vrijeme GRAS vozio besplatno naše sugrađane pod kišom metaka i granata.
Još CTS-ovci uzmu sliku autobusa koje je "doktor" zadužio za antisnajpersku zaštitu raskrsnica, one oklopljene i onda napiše u ovim autobusima su se prevozili građani sarajeva za vrijeme agresije!

Respect za prijeratni Centrotrans ali do sadašnje pozicije su došli na pokvaren način.

Imam komšinicu koja je od 70-tih pa do 1992 do zadnjeg dana kad se moglo izaći iz naselja išla na posao. Držali je do 1998 na čekanju, i na kraju tehnološki višak. Tužili ti radnici Centru, zakon je bio na njihovoj strani al neko je očigledno platio sudije.
Posao drugi nije mogla naći u poslijeratnim godinama, i na kraju završila u memljivoj podrumskoj prostoriji bez struje. 10-tak tih radni

S**** se na takav uspjeh.

I u gradski prevoz znamo kako su ušli, radnici dovedeni do toga da moraju štrajkovati, i onda Bubica uzima opravdanje da dodjeli nezakonito bez tendera GRAS-ove linije koje su uredno održavane što je protivzakonito. One jesu sporne ali dok se spor ne završi i dok ne bude tender to su GRAS-ove linije. Pa državno ministarstvo je poništavalo jednom Bubicina rješenja pa je dao nova.
Zašto im nije dao rješenja na linije koje se polovično ili nikako ne održavaju?

Uz to počeli su sad i samoinicijativno uzimati linije za Hrasnicu, Sokoloviće, Velešiće, znači potpuno nezakonito i ilegalno.  Haram im.
« Last Edit: June 06, 2014, 18:19:10 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #619 on: June 06, 2014, 18:51:06 »

Djevojko, bitna si mi ko prošlogodišnji snijeg.

Troler, a vidi kako ti isti građani vraćaju GRASu. Pametnom dosta.

Nego da se vratimo važnijim stvarima:
NEZVANIČNO: U Centrotrans stigao još jedan Centroliner. Ista šema kao i kod onih koji su sada u voznom parku.

Dok je u njihovoj bazi i u šemi kao prethodnici vjerovatno je to to.


Ipak je bilo neslužbeno. Izgleda da je ovaj bio kod CTSa samo na tehničkom, homologaciji ili čemu već i da je već proslijeđen u novu firmu. A na nama je da saznamo gdje.

S druge strane, ipak su stigle tri prinove u CTS i radi se o Neoplan Centrolinerima nove generacije, i koji su mislim prvi takvi u BiH. To su ovi:
http://www.stadtbus2.de/magazin/m_tut_neoplan-n4522-4.jpg

stigli su odavde http://www.rvv.de/, a imaju šemu kao ovaj MAN
http://www.regensburg-digital.de/wp-content/uploads/2009/03/18/bus8558.jpg
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #620 on: June 06, 2014, 19:04:18 »

Djevojko, bitna si mi ko prošlogodišnji snijeg.

Troler, a vidi kako ti isti građani vraćaju GRASu. Pametnom dosta.

Nego da se vratimo važnijim stvarima:
NEZVANIČNO: U Centrotrans stigao još jedan Centroliner. Ista šema kao i kod onih koji su sada u voznom parku.

Dok je u njihovoj bazi i u šemi kao prethodnici vjerovatno je to to.


Ipak je bilo neslužbeno. Izgleda da je ovaj bio kod CTSa samo na tehničkom, homologaciji ili čemu već i da je već proslijeđen u novu firmu. A na nama je da saznamo gdje.

S druge strane, ipak su stigle tri prinove u CTS i radi se o Neoplan Centrolinerima nove generacije, i koji su mislim prvi takvi u BiH. To su ovi:
http://www.stadtbus2.de/magazin/m_tut_neoplan-n4522-4.jpg

stigli su odavde http://www.rvv.de/, a imaju šemu kao ovaj MAN
http://www.regensburg-digital.de/wp-content/uploads/2009/03/18/bus8558.jpg

Znači ovi. Ako sam dobro razumio imali su samo ta 3 N4516
http://294161.forumromanum.com/member/forum/entry_ubb.user_294161.1272303883.1113853737.1113853737.1.watzinger_lsquo_s_keh_qx-regensburger_busse.html
« Last Edit: June 06, 2014, 19:07:50 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #621 on: June 06, 2014, 19:54:44 »

Ovi nisu loši...
Ali opet samo dvoja vrata koliko vidim...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #622 on: June 07, 2014, 00:31:57 »

90% sva tri idu na komercijalu, potisnuće ove Centrolinere starije. Vjerovatno će raditi u smjeni po 3 nova Centrolinera i 3 MAN-a

Ovo ostalo 913, 977, i 689 bi mogli završiti na linijama Pale, Ilijaš, Raštelica. (osim ako ne planiraju još neku otvoriti) a 688 se možda vrati na 21
« Last Edit: June 07, 2014, 00:33:53 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #623 on: June 07, 2014, 00:57:52 »

Pa sa dolaskom ova tri vjerovatno ce biti manovi o oni rezervisani za 31e to je sedam vozila, po njihovom imaju i jedan rezerve... sto se tice 913 i 977 mogli bi na 27 ili 22 a 688 se 100% vraca na 21 gdje je realno najpotrebniji zglob... mada opet ne gori pod nogama jer nisu prenatrpani ni za vogoscu njihovi busevi, jesu solidno ispunjeni.

Send from bus No 464 using tapatalk
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #624 on: June 07, 2014, 01:25:30 »

ma da nabave jos 33 autobusa opet su gras-ovi 410, 418, 416 i 405 brzi od niihovih 10 njihovi vozaci vise imaju pauza nego krugova naguraju buseve jedan na drugi ne moze se stati na vijecnicu kako treba jos ima vozac i kondukter(kindukterka) i opet spori hahahah ...... slute da ce se ugusiti gras preko noci pa da imaju buseve u opticaju hahahahaha  da ne dovlaci bubica iz banja luke i iz istočnog sarajeva ....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #625 on: June 07, 2014, 09:50:16 »

Slažem se da su poprilično tromi na komercijalnoj liniji... Ne mogu da prate red vožnje, jer da i oni imaju samo 4 vozila i da im vozači rade u tri smjene imam dojam da bi se desila havarija u rasporedu jer par puta sam se vozio od Vijećnice do Dobrinje sa njima, ali ne mogu da signu za 40 minuta koliko je predviđeno, najbrže sam stigao za 46 minuta... Dok npr naši (ponajbrži 416.) zna stići za 35 minuta jer ide ko metak i brža je izmjena putnika zbog četvera vrata, vozač odmah cijepa, nema odugovlačenja. I "bezobrazno" se vozi, ali takav je promet u kojem niko ništa ne poštuje, moraš i ti biti đubre jer sila si od 18 metara, da vidim ko ti se neće sklonit.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #626 on: June 08, 2014, 01:07:02 »

Jedno pitanje, zna li neko ima li nekih bivših GRAS-ovih vozača kod Centre na komercijali i drugim gradskim linijama?

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #627 on: June 08, 2014, 01:41:28 »

koliko ja znam imaju dva:mladji jedan vozi Novociti vjerovatno dole na Ilidzi negdje,a drugi je neki stariji vozac i isto vozi Novociti na 22 ili 21b
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #628 on: June 08, 2014, 07:53:58 »

Jedno pitanje, zna li neko ima li nekih bivših GRAS-ovih vozača kod Centre na komercijali i drugim gradskim linijama?



ima Šabanović vozi Rakovicu sa minibusom, ima dvojica voze za Vogošću i ima na komercijali Daut vozi MANa doduše on je u GRASu vozio tramvaj
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #629 on: June 08, 2014, 08:50:36 »

Jel to onaj sa 424?.... Sabanovic?

Send from bus No 464 using tapatalk
Logged
Pages: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 24 queries.