bhbus.ba
May 11, 2024, 18:44:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 290847 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #390 on: April 15, 2014, 11:54:33 »

Za autobuse? Ne vjerujem da su i to s*jebali

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #391 on: April 15, 2014, 12:11:43 »

Šta za autobuse?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #392 on: April 15, 2014, 14:08:32 »

ma nema to veze sa autobusima, autobusi dolaze to je sigurno ali dati mjesto generalnog direktora čovjeku koji je založio skoro dva puta vecu vrijednost osnovnih sredstava za rad za skoro duplo manji iznos poreskih dugovanja je ili suludo ili mafijaški....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #393 on: April 15, 2014, 18:38:14 »

Vec mi bilo zlo.

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #394 on: April 15, 2014, 20:32:53 »

uzmi vode i kocku šećera.... Wink Wink Wink Wink
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #395 on: April 17, 2014, 15:44:55 »

Jesu li otišli vozači u Tursku?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #396 on: April 17, 2014, 18:03:37 »

ja mislim da jesz muamer koji vozi drugu smjenu na trnovu nema ga vozi drugi vozac a on trebada idee tako da su vjerovatno otisli mozda transformers zna 100%
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #397 on: April 17, 2014, 19:01:26 »

Ma nisu otisli i ne zna se kad ce...i oko toga se nešto "kuha" jer se navodno ponovo mora obnoviti neka dokumentacija...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #398 on: April 17, 2014, 20:25:20 »

pa jel sređena ta uredba za Euro 1 motor?

i jel neće biti problema sa prolaskom kroz zemlje gdje je minimalan standard Euro 3?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #399 on: April 17, 2014, 20:44:05 »

Valjda to nebi trebao biti problem.

Ja sam očekivao da će vozila u garaži biti do utorka, al eto juče pročitah kako Vatrić kaže da "za 20-tak dana dolazi 20 autobusa", stalno se informacije mijenjaju.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #400 on: April 17, 2014, 22:24:31 »

pa jel sređena ta uredba za Euro 1 motor?

i jel neće biti problema sa prolaskom kroz zemlje gdje je minimalan standard Euro 3?

koje ba zemlje jadan i ne bio prolazi se kroz "razvijenu" Bugarsku gdje na autoputevima jedino vazi pravilo da vrlo često presretaju drumski razbojnici i zato je jedna od sugestija na sastanku bila da se "štima" prolazak kroz Bugarsku u toku dana nikako noći...
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #401 on: April 17, 2014, 23:33:07 »

Ovo sto kaze Transformers za Bugarsku je potpuno tacno, kakve EUR 3 norme, tamo se gleda da neopljackan izadjes iz zemlje. A u ostalim tipa SRB ili GRE ili MAK isto nikakve EUR 3 norme ne postoje...

Ono sto meni nije jasno je na cemu odgovorni u GRAS-u baziraju svoj optimizam da ce im biti odobren uvoz sa EURO 1?!
Za tako nesto nema sanse, pa nedavno nije bilo saglasnosti da se omoguci carinjenje i registracija autima koje je UIO zaplijenila, a koja nemaju EURO 3 normu! A kamoli da neko dozvoli uvoz EUR 1 norme!

Pa u roku od 2 dana isti zahtjev bi dosao i od CTS i od Autoprevoza BL i od Ljaljica i od Bjeljavca i od Kima i od....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #402 on: April 18, 2014, 07:30:16 »

Ins mislim da nisi u pravu jer ovakve stvari država svakodnevno omogućava a nismo svi tako dobro informisani da to znamo. GRAS je ipak još firma sa 100% državnog kapitala što se nikako ne može izjednačiti sa zaplijenjenim automobilima koji stoje i po 10 godina (neki od njih) ili sa firmama koje su privatne .
Da budem jasan do kraja odobrila to drzava ili ne ja nisam optimista kada su ta vozila u pitanju kako zbog godina starosti, tako i zbog poznavanja načina rada i vožnje Turskih vozača
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #403 on: April 18, 2014, 12:52:52 »

Slazem se ja da nije to isto, GRAS je JP, autobusi su donacija, itd.. ima tu puno olaksavajucih faktora.

Ali svejedno, ja nisam do sada vidio neku fleksibilnost koja bi budila optimizam da ce biti dozvoljen ovaj uvoz Sad

Sto se stanja vozila tice, mislim da ce izdrzati godinu dvije
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #404 on: April 18, 2014, 14:01:49 »

U pitanju je vitalni interes građana koji koriste autobuski saobraćaj koji radi na 50% potrebnog kapaciteta.

Koliko će trajati vidjećemo. Očekujem da bar pola vozila pregura 2-3 godine, pa koliko potraju. Gora vozila su duže izdržala. Neoplani N4020 3-4 godine, N4021 2 komada 3 godine, treći evo skoro 7 godina, al jedva. Renaulti 180 isto 3-5 godina.

N4020 i PR180 su najgori grobovi koji su došli u GRAS.
« Last Edit: April 18, 2014, 14:03:46 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 22 queries.