bhbus.ba
May 16, 2024, 20:38:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: Trans Turist - Razno/Diskusije  (Read 187547 times)
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #690 on: January 16, 2014, 20:20:16 »

Jedan troosovinski Man u ponedjeljak otisao za evropu zajedno sa gračaničkim gimnazijalcima, oni ce u 7 dana obići Beč, Bratislavu, Dresden , Prag , Budimpeštu.
Logged

Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #691 on: January 16, 2014, 22:01:47 »

Trenutno je ekipa u Drezdenu
Logged

Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #692 on: February 11, 2014, 16:03:59 »

Nove rege


Koji je dobio nove rege ? ni jedan u vp nema balončiće,
kao i ovaj :
http://i1290.photobucket.com/albums/b539/mrvicaslike/Mane67t709ttt_zps4dd2194f.jpg

Logged

The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #693 on: February 11, 2014, 16:09:00 »

barem je to jednostavno - maska ga otkriva: http://photostream.bhbus.net/up/a7cbcc3abae8aae67326dbc3409f32f2.jpg

a što se tiče MANa, to je garant ovaj http://photostream.bhbus.net/up/f4e699722f4c0ab563dbf2cb8011fb27.jpg, jer je jedini sa bijelim retrovizorima i starim registracijama, pa popravi to Cheesy
Logged


Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #694 on: February 19, 2014, 19:55:44 »

341-T-991 nije promjenio rege nogo M66-O-032 je sad E67-T-709
Logged

Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #695 on: February 25, 2014, 20:41:31 »

Evo jedan informacija , mozda je vec neko pisao ali za svaki slucaj da ja kazem da je Sejari kupio Trans Turist  cijena jedne dionice je rasla i do 100 KM .
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #696 on: February 27, 2014, 23:14:17 »

To znaci da Medex nema vise nikakvog udjela u TT ako je Sejari sad 100% vlasnik
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #697 on: February 27, 2014, 23:38:25 »

hohoho.. Sto se Sejari zagrijao.. Prvo Centrotrans pa sad ovo.. Mislim da je dosad imao, oko 77% dionica u TT, jednom je neko nesto spominjao,, A kako sam cuo sto se tiče Sejarija i njegove kolonije po Bosni mislim da se nesto vece sprema, trebamo cekati malo da vrijeme uradi svoje..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #698 on: February 27, 2014, 23:55:51 »

Ko zna sta im je cilj , uglavnom samo nek' se kupuje nek' se ulaze u firme .
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #699 on: February 28, 2014, 00:03:12 »

Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
marsovac
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 255



« Reply #700 on: February 28, 2014, 10:42:37 »

Nemojte zaboraviti i Zenica-bus koji je propao pa ih sva sreca za radnike Biss tours kupio...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #701 on: February 28, 2014, 11:07:54 »

Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..

drug to što si reko treba uzeti u dobroj mjeri s rezervom, kada su u pitanju plate radnika i radnicka prava nije tu baš sve "po zakonu".
Evo ti primjer Centrotransa gdje imaš da ljudi rade po 5 godina i više na određeno vrijeme iako mu je dužnost po zakonu da nakon 2 godine rada na određeno radnik dobije ugovor na neodređeno vrijeme. Da ne govorimo o ugovorima "o djelu" gdje ljudi koji su po nekoliko godina u penziji, neki čak i sa diskutabilnim ljekarskim uvjerenjem (jer imaju previše godina)  rade bez problema. Dalje kada su u pitanju plate, javna je tajna da postoje radnici u CTSu koji platu primaju u dva dijela i to jedan iznos na račun na koji se plaćaju samodoprinosi, porez i sl a drugi dio preko platnog naloga tj "na ruke" u zemlji gdje je zakonodavstvo kako treba i gdje državne institucije rade svoj poso ovo se zove "poreska  utaja i kršenje zakona o radu"....
Što se tiče uspješne privatizacije i to je jako diskutabilno, jer je taj isti Sejari preko svojih satelita Šaćkića, Čengića, KErlića vršio pritisak na radnike koji su imali dionice da mu dionice prodaju za minorne iznose.....Postoji primjer momka koji je radio na određeno u CTS a čiji otac sasvim slučajno ima sudski spor sa CTSom i momak je uslovljen "ili neka babo odustane od tuzbe ili ti letiš iz firme"......
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #702 on: February 28, 2014, 11:59:49 »

Nemojte zaboraviti i Zenica-bus koji je propao pa ih sva sreca za radnike Biss tours kupio...

Nisu bivsi radnici Zebusa ostali, nisu htjeli..... Ko eto "dobicemo mi na sudu pare koje su nam duzni"
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #703 on: February 28, 2014, 12:31:19 »

Svakako, Sejari je primjer uspjesne privatizacije, firme koje su u njegovom vlastnistvu su vecinom nekad giganti bili, ali ekonomske prilike u drzavi su takve, da su to danas jake, dobrostojeće firme, mada sa puno manje voznih jedinica nego prije. Ono što je najvažnije da prava radnika nisu ugrožena, čovjek sve radi u okviru zakona, plate su redovne, vozni parkovi, su i vise nego solidni, nema se vala sta prigovoriti..

Samo jedno malo pitanje od kada je Sejari primjer uspješne privatizacije?
To Sejari nekad bio državni pa se privatizovao? Huh?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #704 on: February 28, 2014, 14:30:44 »

čovjek je mislio na firme koje je kupio Sejari da su uspješno privatizovane...
Logged
Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.