bhbus.ba
May 11, 2024, 22:41:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79   Go Down
  Print  
Author Topic: Bosnaexpres, Doboj  (Read 292997 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #630 on: January 29, 2012, 17:56:42 »

Jedan drži Beograd, drugi NS i tako će biti dok ne počne ljetna sezona. Onda će biti zaposleni na exkurzijama u Evropu i odrađivat će liniju za Herceg Novi.


Mustafa kako sam razumio (ako sam najbolje razumio) kod njih su jednočlane posade. ZNaš li zašto je to tako i kako kombinuju kad idu "vani"...
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #631 on: January 29, 2012, 21:08:47 »

Na ovim redovnim linijama idu po jedan vozač, na vandrednim se kombinuju u zavisnosti od relacije, onda idu po dvojica itd. Kad se radi sezonska linija za Herceg Novi, idu dva vozača itd. Većinu voznih jedinica duži jedan vozač, ali se po potrebi smjenjuju itd. Npr, ne možeš svakom dati u ruke Tourlinera ili Setru 415 HDH, to mogu voziti samo 3-4 određena vozača.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #632 on: January 29, 2012, 23:40:36 »

Na ovim redovnim linijama idu po jedan vozač, na vandrednim se kombinuju u zavisnosti od relacije, onda idu po dvojica itd. Kad se radi sezonska linija za Herceg Novi, idu dva vozača itd. Većinu voznih jedinica duži jedan vozač, ali se po potrebi smjenjuju itd. Npr, ne možeš svakom dati u ruke Tourlinera ili Setru 415 HDH, to mogu voziti samo 3-4 određena vozača.

Sta je sa setre,nevidjam je na putu
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #633 on: January 29, 2012, 23:48:15 »

Ne vozi još...a i nema potrebe jer realno sve su linije dobro popunjene vozilima tako da je bolje da je sačuvaju neko vrijeme..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #634 on: January 29, 2012, 23:56:39 »

Na ovim redovnim linijama idu po jedan vozač, na vandrednim se kombinuju u zavisnosti od relacije, onda idu po dvojica itd. Kad se radi sezonska linija za Herceg Novi, idu dva vozača itd. Većinu voznih jedinica duži jedan vozač, ali se po potrebi smjenjuju itd. Npr, ne možeš svakom dati u ruke Tourlinera ili Setru 415 HDH, to mogu voziti samo 3-4 određena vozača.

ok svako svoje zna ali mislim da im to baš i nije pametna ideja. Osim što djeluje malo diskriminatorski nije baš ni praktično. Šta kada se nekim slučajem desi da su svi vozači koji voze uslovno rečeno "bolja" vozila na putu a npr Tourliner mora za Španiju? Kome ga dati da vozi??? Da bi se ljudi "uštelili" na tim vozilima moraju ih voziti jeli tako?  Kod većine firmi na autobusima posade su dvočlane negdje čak i tročlane tako da tu ne može biti problema s manjkom vozača....
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #635 on: January 30, 2012, 00:20:01 »

Pa kao što sam već rekao, bude tu raznih kombinacija što se tiče vozila i posade. U ljetnoj sezoni uz ''najbolja'' vozila firme idu vozači koji ih duže i još po jedan vozač u njih tako da to nije problem. Ali budimo realni, ova vozila su veliki odskok od njihovih dosadašnjih i nije baš jednostavno nekom ko je cijeli život vozio Sanosa i Dubravu dati Tourliner na duženje. Kako dolaze nova vozila, dosadašnja se predaju ostalim vozačima, tako da su sada dva Tourisma i Noge zadužili drugi itd. Tako se bolje čuvaju auta...

Nisam baš mislio da ostali nikako ne smiju sjesti za volan prvih ''mašina'' firme ali to se dešava u vandrednim okolnostima, a ne svakodnevno. Npr, kad su radili turu za Graz, išao je jedan od Tourlinera sa njegovim vozačem i još jednim koji trenutno drži liniju za Sarajevo s Marbusom.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #636 on: January 30, 2012, 09:47:12 »

Pa kao što sam već rekao, bude tu raznih kombinacija što se tiče vozila i posade. U ljetnoj sezoni uz ''najbolja'' vozila firme idu vozači koji ih duže i još po jedan vozač u njih tako da to nije problem. Ali budimo realni, ova vozila su veliki odskok od njihovih dosadašnjih i nije baš jednostavno nekom ko je cijeli život vozio Sanosa i Dubravu dati Tourliner na duženje. Kako dolaze nova vozila, dosadašnja se predaju ostalim vozačima, tako da su sada dva Tourisma i Noge zadužili drugi itd. Tako se bolje čuvaju auta...

Nisam baš mislio da ostali nikako ne smiju sjesti za volan prvih ''mašina'' firme ali to se dešava u vandrednim okolnostima, a ne svakodnevno. Npr, kad su radili turu za Graz, išao je jedan od Tourlinera sa njegovim vozačem i još jednim koji trenutno drži liniju za Sarajevo s Marbusom.

razumijem razumijem...ti koji su vozili Dubrave i Sanose i jesu vozači u pravom smislu riječi Smiley Smiley Smiley najbolji vozači su oni koji su radili u gradskom i prigradskom saobracaju (to je mišljenje svih iskusnijih vozača) . Pričali su mi ljudi da kad su 98 godine u GRAS došli MANovi SL  222 i SG 312 ljudi koji su na njih otišli sa Ikarusa, Tamova, Sanosa kažu da su bez problema mogli raditi dvije smjene kakvo su im olakšanje predstavljali MANovi.
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #637 on: January 31, 2012, 19:09:47 »

Po meni na duzim turama recimo Brod Sarajevo obavezno bi trebala biti 2 vozaca jer nije jednostavno vozit 240-250 KM u jednom pravcu plus uc u svaku stanicu pokupit svakog putnika istovarit svakog putnika pisat karte i sl zajebancije. Prije dok sam putovao busevima skoro sve firme su drzali po 2 vozaca, jedino ko nije slaao dvojicu to je Zenica bus linija Tesanj Zenica, Sjaj isto Zenica Tesanj ostalis u svi slali BS Doboj Jug 2 Sarajevo-Tesanj, Ner turs 1 ili 2 Zenica Tesanj, TT Tuzla 2 Sarajevo Tuzla ili Zenica Tuzla nmg se sad linije sjetit i jos dosta firmi. Znam da je kriza i sve al gazda ne moze ubirat extra profit na osnovu toga, kao ekonomista znam kolko ce kasnije ovo sjebat i firmu i samog radnika.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #638 on: January 31, 2012, 19:22:55 »

Na redovnim linija obavezno trebaju ici 2 vozaca dok na vanrednim kracim turama moze komotno ici 1 vozac.
Logged

SETRA THE BEST
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #639 on: January 31, 2012, 19:41:33 »

na lokalu moze 1 vozac, ali na medjugradskim 2, a na medjunarodnim relacijama 2, pa i 3 vozaca bi trebalo da budu, ali to nije slucaj kod njih..firma je kada je privatizovana krenula bukvalno od 0 i slabo je putnika imala jer ih je predhodnim propadanjem firme  izgubila, a da ide polu prazan bus i dva vozaca jednostavno nije isplativo a i gazda ili ko vec, nije tog misljenja da je potrebno da dva vozaca imaju na nekim linijama, sto je za mene pogresno ali ne bi da ulazim u to... mozda se nekad nesto i promjeni povodom toga..

Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #640 on: January 31, 2012, 20:36:32 »

Da ste vi vlasnici firme sigurno bi drugačije razmišljali! 

Brod - Sarajevo sa Marbusom sasvim normalno može voziti jedan vozač, isto je i sa Beogradom. Jedino je problem sa Novim Sadom, jer je to duga linija za jednog ali šta da se radi kad je slab promet.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #641 on: January 31, 2012, 20:47:06 »

Da ste vi vlasnici firme sigurno bi drugačije razmišljali! 

Brod - Sarajevo sa Marbusom sasvim normalno može voziti jedan vozač, isto je i sa Beogradom. Jedino je problem sa Novim Sadom, jer je to duga linija za jednog ali šta da se radi kad je slab promet.


ma kako je tako je, za sad ne moze drugacije i nema se tu sta vise reci..i ovako putnika nema, kao ni potrebe za dva vozaca..
jedino bi ja licno volio vidjeti za NS i recimo za Sarajevo po dva vozaca, ali i to zavisi od broja putnika..
Logged

stf_petar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 286


« Reply #642 on: January 31, 2012, 22:28:51 »

Da ste vi vlasnici firme sigurno bi drugačije razmišljali! 

Brod - Sarajevo sa Marbusom sasvim normalno može voziti jedan vozač, isto je i sa Beogradom. Jedino je problem sa Novim Sadom, jer je to duga linija za jednog ali šta da se radi kad je slab promet.

Pa nije velika razlika u km između NS i BG. U Bosne je spor red vožnje užasno. npr iz Ns krene u 06:00 a Db je u 13h, to je 7h a udaljenost je oko 300km, zar to nije previše? A za BG iz DB ide u 10h, u Brčkom bude oko 12:20h a kreće sa stanice u 12:55h, znači on gubi nemal pola sata. Mislim da jedan vožač na linijama BG i NS sasvim dovoljan da stigne sve obaveze, nema baš ni previše putnika, ja baš često putujem s njima, bolje rečeno uvijek.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #643 on: January 31, 2012, 23:49:25 »

Treba uzeti u obzir da valja otići u B. Vrućicu, dok iz Doboja gore odeš i vratiš te, ode sat i po....nije tu problem kilometraža, problem je što se svugdje staje, jer mora se kupiti sve živo, pa i lokal. Linija za BG preko Hr. tzv. ''brzi Beograd'' traje svega 4 sata, dok onaj preko Rače u 10 h traje čak 7 sati. Ali, to može raditi jedan vozač, jer ima konak u Beogradu i tek sutradan se vraća, dok za NS voziš gore 7 sati i naveče se vraćaš nazad. To je iscrpljujuće za jednog vozača, ali što se mora mora se jer trenutno drugačije ne može.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
stf_petar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 286


« Reply #644 on: January 31, 2012, 23:54:02 »

Treba uzeti u obzir da valja otići u B. Vrućicu, dok iz Doboja gore odeš i vratiš te, ode sat i po....nije tu problem kilometraža, problem je što se svugdje staje, jer mora se kupiti sve živo, pa i lokal. Linija za BG preko Hr. tzv. ''brzi Beograd'' traje svega 4 sata, dok onaj preko Rače u 10 h traje čak 7 sati. Ali, to može raditi jedan vozač, jer ima konak u Beogradu i tek sutradan se vraća, dok za NS voziš gore 7 sati i naveče se vraćaš nazad. To je iscrpljujuće za jednog vozača, ali što se mora mora se jer trenutno drugačije ne može.

Slažem se sve u principu, Ns je naporan jer on ide iz DB u 8:30, dolazi oko 15h u Ns a nazad kreće u 20:30h. To je i previše, ali šta da se radi, privatnici bi dušu izvadili u svakom poslu ne samo u ovom.
Logged
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.062 seconds with 22 queries.