bhbus.ba
May 12, 2024, 02:54:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Print  
Author Topic: Prezentacija-Setra S 416 HDH, Beograd.  (Read 14433 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #30 on: February 25, 2012, 18:24:58 »

Adine, Neoplan je jedino dizajnom (i to kako za koga) napredniji ''10 godina'', kako ti kažeš....Novi Cityliner je bio dosta kvarljiv, npr. Samoborček ga se riješio gotovo novog jer je imao sa njim problema od samog početka, a i dva Trendlinera je takođe vratio zbog nekvalitete. Otkako je Neoplan postao NeoMan to više nije ni blizu kvalitetno kao nekada..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #31 on: February 25, 2012, 18:45:06 »

Ljudi moji ne moze te porediti 2 autobusa, jednome je dizajn izasao 2002 godine, a drugome 2012 godine :S tu mislim prvenstveno sada na Setru 431 DT i Skyliner-a .. To sto Neoplan mijnja dizajn to je do dizajnera, jer imaju nevjerovatne dizajnere od samog pocetka ere autobusa, tu neoplan ima prednost u dizajnu .. Pola vas govori o nekim autobusima, a o tome pojma nemaju .. Jedina osoba koja moze ocijeniti autobus po svemu jeste vozac koji ga vozi 10 godina i niko vise .. Procitali ste nesto o autobusima na drugim forumima, i sada prenosite te postove .. A ova setra je jako lijepa sa prezentacije, niko dosad nije opisao bolje i detaljnije autobus od tebe svaka ti cast !!!
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #32 on: February 25, 2012, 19:32:33 »

Ljudi shvatite, da iako se Setra Top Class(mislim cak od 2001.god) proizvodi, da nijedan autobus im nije prisao ni blizu, a isto tako ni seriji 300 u to vrijeme.
Pustite vi dizajn ili slicno, to sam djeca gledaju, jednostavno po komforu, kvalitetu, udobnosti, stabilnosti,... nijedan proizvodjac nije ni blizu Setri
Ja ne znam da li oni mogu nesto posebno poboljsati kod serije 500, ali i sa ovom 400 su daleko ispred konkurencije
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #33 on: February 25, 2012, 19:38:54 »

Ja sam iznio svoje misljenje.Eto kad je neoplan bolji zasto je smiljic kupio setru s415hdh,bundavica s431dt,a cicko se sa neoplana prebacio na setre.Karupovic kaze da misli uzimati autobus ali to nece biti neoplan vec setra,dagoja kaze da neoplan nije ono sto je bio te da ako bude kupovao bice setra s431dt.Svaka cast neoplanu na dizajnu,a pogledaj ovu setru pa to je prelijepo sto jeste jeste.ja sto od neoplana cijenim jesu modeli do prestanka proizvodnje n1116,ostalo mi je sve nekako puno plastike,nakinđurano.Ja nemam namjeru nikom da kaljam ugled,ali samo kupovina vozila govori ko sta kupuje i radi cega.Slazem se sa kolegom setra s417hdh da se ne mogu porediti novi skyliner i setra s431dt,tek setra serije 500 ce se moci porediti.Evo hajde da sumiramo rezultate novih generacija neoplana i setre tokom zadnjih 10 godina koji su novi kupljeni,ali cemo to u nekoj drugoj temi,jer ovdje smo temu o prekrasnom busu poceli tusiti sa drugim markama.Ja sam svoje rekao.
Logged

Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #34 on: February 25, 2012, 20:17:19 »

Extra su autobus i prezentacija, svaka čast Pex, imam želju provozati se u ovoj..
Logged

telige
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 128



« Reply #35 on: February 25, 2012, 23:31:25 »

Ako ima Euro 5 normu čudi me što ima zelenu naljepnicu od Euro 4 ?

To nije oznaka za Euro normu, već oznaka za Njemačku umweltplakettu(nazovimo je ekološkom plaketom) 4 (gruen-zelen), odnosno da se sa tim vozilom može ulaziti u sve dijelove gradova po cijeloj Njemačkoj- Njemački gradovi su podijeljeni u 3 zone, crvenu, žutu i zelenu, a vozila su podijeljena u 4 skupine, 1-vozila bez plakete, 2- vozila sa crvenom plaketom(mogu ući samo u crvene zone), 3- vozila sa žutom plaketom ( mogu ući u crvene i žute zone), 4-vozila sa zelenom plaketom (mogu ući u sve 3 zone).
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #36 on: February 25, 2012, 23:41:45 »

Hvala na objašnjenju, na više starijih vozila sam vidio zelenu oznaku pa mi je bilo čudno.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
telige
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 128



« Reply #37 on: February 26, 2012, 11:52:24 »

Hvala na objašnjenju, na više starijih vozila sam vidio zelenu oznaku pa mi je bilo čudno.

To vrijedi od 2008 godine, a starija vozila ugradnjom dodatnih tzv. partikel filtera čađi mogu dobiti bolju naljepnicu nego bi dobili sa originalnim stanjem čađe u ispuhu. Tako čak i neke Setre 3 sa euro 3 motorima imaju zelenu plaketu, dok druge imaju Euro 3 motore sa žutom plaketom, dok  one sa Euro 2 motorima imaju većinom crvene plakete. Ovaj sistem vrijedi i za aute i kamione, kako za vozila registrirana u Njemačkoj tako i za strana vozila. Ukoliko vas uhvate u vožnji kroz bilo koju zonu bez plakete kazna je 40 eura i jedan kazneni bod.
Na ovoj stranici imate više podataka o tome,na hrvatskom jeziku:
http://www.eko-vinjeta.com/hr/eko-vinjeta.html
Logged
telige
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 128



« Reply #38 on: February 26, 2012, 12:15:56 »

Vidim kolege da ste poveli raspravu o kvaliteti različitih proizvođača autobusa.
 Po mojem najbliže idealnom autobusu bio bi:
šasija, motor, mjenjač i vozačko mjesto : Volvo
vanjski dizajn i ogibljenje: Neoplan
putnički prostor, završna obrada i kontrola kvalitete: Setra.
Logged
Pex
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 162



« Reply #39 on: February 26, 2012, 13:46:03 »

Hvala momci, drago mi je sto vam se svidja raportaza, i sto sam je podelio sa vama.
Sto se tice raspravke, ja evo najiskrenije ne mogu da verujem da neko moze porediti Setru i Neoplana, to se jednostavno ne uporedjuje, pitajte svakog vozaca, i 80% njih ce vam reci da je Setra kraljica drumova, da je najbolja i za vozaca i za putnika, dok ce odgovor za Neoplana biti kako je tvrd, krut, lupa preko rupa, i nema komocije za vozaca, dok su ovi noviji pored svega toga (Turski) neudobni za putnika i imaju jako slabe bunkere (Kao i MAN LC) ovo nije nikakvo lupanje, vec iskustva.
Ja iskreno nemam nista protiv Neoplana, cak naprotiv, ok su mi skroz, ali ovo danasnje to vise nije Neoplan, to je Turski Man. Poslednji Neoplan kojeg volim i priznajem je N 1116 Cityliner (on je orginal Nemacki)
Dakle, jedna je SETRA i neuporediva, sto i cena kaze, ovaj model kosta preko 300.000E.
« Last Edit: February 26, 2012, 13:49:24 by Pex » Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #40 on: February 26, 2012, 14:08:24 »

Pa dobro sad, ni Setra više nije Setra ko što je nekad bila Kasbohrer Setra, sada ju je Mečka preuzela ...
Logged

Neoplan VIP Class
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #41 on: February 26, 2012, 14:14:21 »

Iskreno za mene je Setra kvalitetnija, ipak i da je Mečka Švabo je.. Neoplan je turski, ali ja sam fan Neoplana i lijepši su mi Neoplani ali je Setra pojam kvalitete..
Logged

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #42 on: February 26, 2012, 14:15:52 »

Pa ne proizvodi se Neoplan u Turskoj ?
Logged

Neoplan VIP Class
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #43 on: February 26, 2012, 14:29:30 »

Neoplan je Neoplan, bio i uvjek ce biti najbolji, ali Setra ga prati
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #44 on: February 26, 2012, 14:45:40 »

Adine vidi što je Pex napisao..
Logged

Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 20 queries.