bhbus.ba
May 25, 2024, 09:53:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 303361 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #270 on: October 01, 2012, 20:07:38 »

Vidi se na kokpitu kod vozača,a u GRAS-ovim su poskidane pločice za muziku namjerno. Grin Grin
To u prevodu znači manje potrošnje goriva,manje grijanje motora,a i komotitet u protoku naroda,djeluje ovo usko,bar ja mislim,nisam probala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #271 on: October 01, 2012, 20:34:51 »

Troler drug nemoj me pogresno shvatiti, ali CTS radi onako kako treba i vidi se da rade za razliku od ovih lezihljebovica iz GRAS-a, koji primaju plate da ti se zavrti u glavi .. U njih sve funkcionise, od marketinga, do organzicije za razliku GRAS-a gdje se ne zna ko pije, a ko placa .. Za ovakvu situciju u GRAS-u kriva je politika od 1995 do dan danas. Ljudi koji su dolazili na celo firme, tako sto bi nekoj politickoj glavesini zaklali janje, kupili kakvu sliku ili sat. uglavnom nesposobnost.. Čengić je pravi, menadzer koji se bori za svoju firmu, za razliku od ovih GRAS-ovih.. Vjerovatno i 8 NL-ova i spominjali ste neke zglobnjake, vjerovatno je to-to. za gradski saobracaj.

Ja ne znam u čemu je kod tebe problem i na osnovu kojih kriterija ti nekome određuješ platu "da ti se zavrti u glavi".To ti doktorirao ergonomiju pa mudruješ?
Treba ti se zavriti u glavi od Čengićeve plate,da li je realna!
Meni ljudi uporno tvrde da je plafon plafona 800KM plata,kod vozača njihovih,nisam ničiju platnu listu vidjela,da se razumijemo,ali da li ima razloga da lažu da je mala plata?
Glavno je srati po lezihljebarskom GRAS-u i pojedinim šoferima i to čak VKV sa preko 20 godina staža koji prime na plafonu 1200KM za prekovremene sate,noćni rad,procente od karte,i to sukladno Zakonu,svaka 2 mjeseca.Prebij to pa skontaj kolika je to plata,pođi od toga da jedna glava hrani cijelu kuću.Nije to socijalna priča,da se neko sažali i da je gluma.Nije se jednom desilo da ljudi umru,nemaju para za dženaza i ukopa,to su ti lezihljebari bogataši u GRAS-u.Uposlenici GRAS-a žive delux životom lova do krova!
U čemu je problem?
Čengić je pokazao svoje menadžerstvo i sposobnost vodeći agoniju BOSNA ASA BHT brilijantnog kluba iz prošlih vremena,u pm.
Eto koliko je sposoban,da mu nije stranačkog zaleđa,švercerskih šema iz rata itd.prodavao bi upaljače na Markalama i pakete spužvi za pranje suđa.
« Last Edit: October 01, 2012, 20:36:22 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #272 on: October 01, 2012, 20:55:50 »

Centro se baš dobro "naoružo" autobusima.
Logged

Neoplan VIP Class
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #273 on: October 01, 2012, 20:57:47 »

FTV: Centrotrans je predstavio 33 novonabavljena autobusa i spremni su da preuzmu SVOJE linije.
...
Ne pratim CTS vozni park,ali eto fino da su ponudili prefarbana vozila.
...

Pa i GRAS ima nova vozila evo 416 i 410 su potpuno novi.... i 853 i 854 su novi novcati, Ima još novih vozila 813,.....402...

Samo bezveze puštaju šuplje priče i seru....
« Last Edit: October 01, 2012, 21:00:04 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #274 on: October 01, 2012, 21:00:56 »

@man464 treba to ispolirati,uglancati dobro izaprati u ubaciti 2kg jelkica od vanilije i napraviti promociju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #275 on: October 01, 2012, 21:01:42 »

Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #276 on: October 01, 2012, 21:45:45 »

malo razmislite ljudi  narod , televizija bas ne prati kao mi CTS , GRAS,... preko foruma da zna sve sta se desava . Ovi nl313 sto su prefarbani , uglajcani su njima kao novi autobusi , bas glup narod zna sta je glajnc novo :S . Jesu nl313 novi al ne toliko koliko mediji govore . BTW svaka cast za Conecte Smiley
I slazem se sa clanom Setra 417 HDH , da je Čengić ugledan čovjek koji se  bori za firmu pa barem ne fer načinom .
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #277 on: October 01, 2012, 21:58:42 »

u pravu je Setra417 sviđalo se to kome ili ne - zna se ko kosi a ko vodi nosi. Marketing im radi strašan posao.

Eto i mi smo napokon dovršili naš izvještaj xD A danas bio u Konektu i zadnji kraj mi se čini jako uzak, jer se sužava hodnik pa moglo bi biti nezgodno, a Isuzu su mi skroz čudni - uđeš naprijed malo si povisoko, a onda u zadnjem dijelu kao da ima rupa Tongue

Uglavnom, ako ne dobiju linije brzo, Konekto idu na prigrad, što i nije loše (btw, u skorije vrijeme svi će ići u bijelo farbanje), a Isuzu će pojest sami sebe jer ne mogu raditi na prigradu...
Logged


Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #278 on: October 01, 2012, 22:12:37 »

Pa ta tamo tamo rupa u Isuzu sluzi ko ima namire da strpa tamo xD Smiley
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #279 on: October 01, 2012, 22:20:26 »

i da napomenem da je gbr 397 sređen i prefarban pa bus izgleda pravo fino Cheesy
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #280 on: October 01, 2012, 22:23:30 »

u pravu je Setra417 sviđalo se to kome ili ne - zna se ko kosi a ko vodi nosi. Marketing im radi strašan posao.

Eto i mi smo napokon dovršili naš izvještaj xD A danas bio u Konektu i zadnji kraj mi se čini jako uzak, jer se sužava hodnik pa moglo bi biti nezgodno, a Isuzu su mi skroz čudni - uđeš naprijed malo si povisoko, a onda u zadnjem dijelu kao da ima rupa Tongue

Uglavnom, ako ne dobiju linije brzo, Konekto idu na prigrad, što i nije loše (btw, u skorije vrijeme svi će ići u bijelo farbanje), a Isuzu će pojest sami sebe jer ne mogu raditi na prigradu...

Nevjerujem da će dobiti minibuske linije uskoro. Vjerovatno će zasad dobiti neke od ovih autobuskih.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #281 on: October 01, 2012, 22:31:02 »

Moguće i liniju 30a.Jer im je uvažena žalba na istu.
Devetog ovog mjeseca će biti to usklađivanje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #282 on: October 01, 2012, 22:31:20 »

Troler drug nemoj me pogresno shvatiti, ali CTS radi onako kako treba i vidi se da rade za razliku od ovih lezihljebovica iz GRAS-a, koji primaju plate da ti se zavrti u glavi .. U njih sve funkcionise, od marketinga, do organzicije za razliku GRAS-a gdje se ne zna ko pije, a ko placa .. Za ovakvu situciju u GRAS-u kriva je politika od 1995 do dan danas. Ljudi koji su dolazili na celo firme, tako sto bi nekoj politickoj glavesini zaklali janje, kupili kakvu sliku ili sat. uglavnom nesposobnost.. Čengić je pravi, menadzer koji se bori za svoju firmu, za razliku od ovih GRAS-ovih.. Vjerovatno i 8 NL-ova i spominjali ste neke zglobnjake, vjerovatno je to-to. za gradski saobracaj.

Ja ne znam u čemu je kod tebe problem i na osnovu kojih kriterija ti nekome određuješ platu "da ti se zavrti u glavi".To ti doktorirao ergonomiju pa mudruješ?
Treba ti se zavriti u glavi od Čengićeve plate,da li je realna!
Meni ljudi uporno tvrde da je plafon plafona 800KM plata,kod vozača njihovih,nisam ničiju platnu listu vidjela,da se razumijemo,ali da li ima razloga da lažu da je mala plata?
Glavno je srati po lezihljebarskom GRAS-u i pojedinim šoferima i to čak VKV sa preko 20 godina staža koji prime na plafonu 1200KM za prekovremene sate,noćni rad,procente od karte,i to sukladno Zakonu,svaka 2 mjeseca.Prebij to pa skontaj kolika je to plata,pođi od toga da jedna glava hrani cijelu kuću.Nije to socijalna priča,da se neko sažali i da je gluma.Nije se jednom desilo da ljudi umru,nemaju para za dženaza i ukopa,to su ti lezihljebari bogataši u GRAS-u.Uposlenici GRAS-a žive delux životom lova do krova!
U čemu je problem?
Čengić je pokazao svoje menadžerstvo i sposobnost vodeći agoniju BOSNA ASA BHT brilijantnog kluba iz prošlih vremena,u pm.
Eto koliko je sposoban,da mu nije stranačkog zaleđa,švercerskih šema iz rata itd.prodavao bi upaljače na Markalama i pakete spužvi za pranje suđa.
Izvinite gospodjo/ice s obzirom na rad odnosno nerad njima je puno i 100 KM. Za razliku od njih Centrotrans posluje pozitivno. 800 KM  je li mala plaća opet za taj nerad. Opće je poznato da u GRAS-u vec odavno postoji visak radnika, tj. svak svoje dovodio. Zbog cega je GRAS u stanju kakvom jeste, pa zato sto misevi kolo vode!? Ima i tu izuzetaka, ali anarhija u firmi je uzela danak. Sada kad su nastali dugovi na desetine miliona maraka, pokusavaju se izvuci preko gradjana..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #283 on: October 01, 2012, 22:34:56 »

Kolega nasjeo na propagandu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #284 on: October 01, 2012, 22:36:38 »

Ovo ovdje vise lici na GRAS vs. CTS Grin
Logged

Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.071 seconds with 22 queries.