bhbus.ba
May 13, 2024, 02:55:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 58110 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #120 on: April 08, 2014, 23:44:48 »

Ima par sitnica koje bi se mogle oribati, tipa škrabotina na hladnjaku i 2-3 potpisa na stolicama i ima ogrooooomni grafit zlatne boje na pregradnoj šperploči kod III vrata, ali inače u globalu je odličan, on je prvi iza 416 koji je po pitanju urednosti prvi, ali i radi samo na 31e i eto tako par krugova na 23a. Ovi Ikarbusi imaju mana i grešaka, ali uz dobro održavanje mogu poslužiti sigurno još najmanje 10 godina. Barem da se vozamo u njima 15 godina, nakon toga sve je lutrija, jer rijetko se više proizvode autobusi kao što su Grasovi Grafovi, po 30 godina su radili....

409,415,417 su opšta katastrofa, štale, 415 je naaaajgori, mada ni 417 ne zaostaje, 415 je prljav fuj, a 417 je najviše ispisan. U Ilidžanskim se ne vozim, ali 412 je ok, pa i 413 i Vogošćanski 418 i sada i 419... 425 isto nije kataklizma...

A već o tehničkim osobinama ne smijem govoriti, mada bilo je govora da baš ovi ušminkani nisu baš nešto 410,412,416,418 jer se pregrijavaju...a da je 414 jedan od ponajboljih uz 425 koji po meni ima "najzdraviji" rad motora, isto ko kad su bili skroz novi ik-206.
Logged
SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #121 on: April 09, 2014, 12:05:41 »

premjera Cheesy









Quote
KARAKTERISTIKE SRPSKOG MERCEDESA

Samohodna šasija “Mercedesa“ proizvodi se u Španiji u fabrici “Evrobus“ u Samanu, pored Bilbaoa. Na njoj su montirani motor, menjač i točkovi. Šasija koja je isporučena bila je duga 7,3 metra ali su je, za naše potrebe, prepravili majstori “Ikarbusa“ na željenih 12 metara, kolika je i dužina autobusa.

Autobus je do srednjih vrata niskopodni, a iza drugih vrata je urađena nadogradnja, pa je pod povišen u skladu sa najsavremenijim trendovima za ovakvu vrstu autobusa. Na prednjim vratima je platforma za lakši ulazak osoba sa invaliditetom.

Foto: Marko TodorovićFoto: Marko Todorović
Kompletna nadogradnja je osmišljena u “Ikarbusu“, a tačno 60 firmi iz Srbije radi na proizvodnji delova od plasitike, stakla (Pančevo) do displeja za pokazivače pravca, klima-uređaj…

Sve što je ugrađeno u ovaj autobus je vrhunskog kvaliteta. Počevši od klima-uređaja (domaći proizvođač), do sistema video-nadzora (četiri kamere). Sve je rađeno od nerđajućih čelika, prohroma, aluminijuma.

Cena ovakvog autobusa, koji je prevashodno namenjen prigradskim linijama, iznosi između 130.000 i 140.000 evra. To je mnogo jeftinije od konkurencije, a po kvalitetu će malo koji proizvođač u svetu prednjačiti. Zato se očekuje da će, pored naših gradova, ovaj autobus tražiti i kupci van granica Srbije.

S obzirom na to da su i ostali materijali izuzetno dugovečni (ugrađuju se na primer feritne cevi – jedna vrsta prohroma) i otporni na koroziju, jasno je da će radni vek “IK 112 LE“ biti veoma dug.
izvor:http://www.telegraf.rs/vesti/980296-vucic-srpski-mercedes-je-nas-ponos-i-dika
Extra izgleda,ne znam što vam se ne sviđa prednji dio, meni super izgleda,kako bih volio kad bi gras ovo uzeo.
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #122 on: April 09, 2014, 17:02:28 »

Vala... ne znam šta da ti kažem, nisu se ovi ikarbusi pokazali kako se očekivalo, ali kakvo nam je održavanje dobro se kotrljaju, a po meni najbolja vozila su lions classic koja je gras ikad imao, pouzdani, relativno laki za održavanje, poprilično moderan dizajn, Ako bi se kupovala nova novcata vozila, što je skoro pa nemoguće ja bih volio vidjeti Lions city ili citaro, ali da ne idem u off topic...

Bio sam poprlično mali kad su sl222 i sg 312 došli ali vjerujem da su i oni kad su bili novi bili ko "beton"

A ovaj novi ikarbus, neka malo, da vidimo kako će se pokazati, da ne bude ko sa ovim novim ikarbusima serije ik-218 N,A,M i ik-112... ovi ik-112N su kriminal, a i ovi oszali nisu se pokazali.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #123 on: April 14, 2014, 21:32:50 »

Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #124 on: April 15, 2014, 18:16:04 »

Vala... ne znam šta da ti kažem, nisu se ovi ikarbusi pokazali kako se očekivalo, ali kakvo nam je održavanje dobro se kotrljaju, a po meni najbolja vozila su lions classic koja je gras ikad imao, pouzdani, relativno laki za održavanje, poprilično moderan dizajn, Ako bi se kupovala nova novcata vozila, što je skoro pa nemoguće ja bih volio vidjeti Lions city ili citaro, ali da ne idem u off topic...

Bio sam poprlično mali kad su sl222 i sg 312 došli ali vjerujem da su i oni kad su bili novi bili ko "beton"

A ovaj novi ikarbus, neka malo, da vidimo kako će se pokazati, da ne bude ko sa ovim novim ikarbusima serije ik-218 N,A,M i ik-112... ovi ik-112N su kriminal, a i ovi oszali nisu se pokazali.

a Boga ti šta se očekivalo od ik 206?Huh? Trebalo je  samo vidjeti gdje se voze i gdje su ih Zemunci mogli utrapiti i sve bi se samo kazalo. Vozila su konstrukcijski i šasijom katastrofa, jedine dvije stvari koje im valjaju su motor i mjenjač i ama baš ništa treće....
Najbolja vozila koja su dosla u GRAS su MAN SL 222 i SG 312 , dva puta su konstrukcijom jači od Lions Classica jednostavniji za odrzavati manje plastike imaju jedina im je mahana bio slab motor medjutim da je bilo odrzavanje kako treba mogli su se ugrađivati jači motori postepeno
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #125 on: April 20, 2014, 22:07:20 »

Vala... ne znam šta da ti kažem, nisu se ovi ikarbusi pokazali kako se očekivalo, ali kakvo nam je održavanje dobro se kotrljaju, a po meni najbolja vozila su lions classic koja je gras ikad imao, pouzdani, relativno laki za održavanje, poprilično moderan dizajn, Ako bi se kupovala nova novcata vozila, što je skoro pa nemoguće ja bih volio vidjeti Lions city ili citaro, ali da ne idem u off topic...

Bio sam poprlično mali kad su sl222 i sg 312 došli ali vjerujem da su i oni kad su bili novi bili ko "beton"

A ovaj novi ikarbus, neka malo, da vidimo kako će se pokazati, da ne bude ko sa ovim novim ikarbusima serije ik-218 N,A,M i ik-112... ovi ik-112N su kriminal, a i ovi oszali nisu se pokazali.

Lion's Classic poprilično moderan dizajn? Rekao bih Relativno moderan dizajn.

Ovo je dokaz koliko smo jadni, jer da je GRAS ono što je nekad bio Lion's Classic bi nam djelovao kao neka konzerva u odnosu na dobar dio voznog parka. Lion's Classic bi bio zadnji trzaj zastarjelog srednjepodnog dizajna. Zbog tog stanja mnogi građani doživljavaju one Centrotransove NL313, i Centrolineri autobuse kao nove i najmodernije autobuse u Sarajevu, a ono konstruisano prije 18 godina. Kad bi mi imali savremene  Citare C2, Lion's Cityje, ili bar Irisbuse, Temse, Solarise druga bi priča bila.

Da ne budem skroz Off. Često čitam autobusi.net forum. Prema riječima Beograđana od niskopodne serije jedino im koliko-toliko valjaju oni IK-218 iz 2012, a ovi noviji IK-218M, i stariji IK-218N su s oproštenjem rinaka.
Jedan od vozača GSP-a koji je aktivan na forumu kaže ovaj iz 2012 ko Mercedes S klasa u odnosu na ovog iz 2013. Dobri motori, dobra šasija, al današnji Ikarbus nebi bio Ikarbus da to ne u*ere.

Inače negdje pročitah da je fabrički preporučeni radni vijek za Ikarbus 7 godina, dok je za savremene autobuse 12-15 godina.

Ali ipak i dalje su mi najdraži autobusi oni koji su nekad izlazili iz te fabrike, 108, 111, 115, 161, pa i 201 jer me dizajnom s bočne strane, te s onim rukohvatima nazad malo podsjeća na stare Ikare.
« Last Edit: April 20, 2014, 22:11:15 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #126 on: May 01, 2014, 17:40:47 »

GRASovac

Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #127 on: May 01, 2014, 21:45:17 »

Logged

Neoplan VIP Class
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #128 on: May 13, 2014, 22:14:56 »

Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #129 on: May 25, 2014, 19:31:26 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #130 on: June 08, 2014, 20:15:58 »

Malo u čudnoj pozi Cheesy

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #131 on: June 25, 2014, 10:19:22 »

419

Puna veličina : http://www.dodaj.rs/f/2A/fA/2auEgbpv/cam00599.jpg
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #132 on: July 02, 2014, 17:31:44 »

Pridružite se i vi Smiley

Facebook grupa Ikarbus Autobusi
Logged

Setra S 417 HDH !!!

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #133 on: July 27, 2014, 14:25:29 »

Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #134 on: July 28, 2014, 22:02:02 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 20 queries.