bhbus.ba
May 05, 2024, 09:16:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 95 96 [97] 98 99 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 268264 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1440 on: October 08, 2013, 20:24:25 »

08.10.2013. godine - utorak


*Autobus
15-801,832 (Oba kombinovala i mijenjala i dopunjavala 23.)
15b-ne održava se
18-850
21-409,418,419
22-406,406,407
23-818,832,801
23a-464,832,801 (Jutros u 06:40 iz Reljeva je 464 bio toliko pun, da je vozio sa otvorenim vratima, ljudi su visili na rukohvatu na sredini, u Boljakov kad je došao zaustavio se i ja se uspio zakačit za rukohvat na vratima onaj koso i visio sam do rampe izvan busa, pa sam se dočepao na sredini rukohvata, 4 stanice, nije se moglo zakoračit uopšte, bilo je 200 duša i više, toliko natovaren da štosuje na jastucima i udara od rotoar karambolkom na stanicama. Naumpalo mi je kad sam ispao jednom iz njega, sa trećih vrata držeći se na sredini sa šipku.
23c-807
31e-405,410,416...
41-813,669 (813 bio do 16:30, onda jednu turu profulio i došao je 669.)
*S obrzirom da je 813 na 41, za pretpostavit je da su 4 classica na domu, ili je opet jedan ispao, ili je negdje na šklj liniji.

*Minibus
66-6
67-6

*Tramvaj
1-713,715
2-212,255...
3-302,304,601,602,603,802,811,805,812,501,502,503,504,506,507,509,510,511,500,248.....
4-712,201,244...
5-508,506,215,231,289...
6-238,228,286,268,291...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1441 on: October 09, 2013, 19:03:54 »

09.10.2013. godine - srijeda


*Autobus
14-852
15-801,832 (Oba kombinovala i mijenjala i dopunjavala 23.)
15b-ne održava se
16-853 - Valjda (kažu da je bio malo danas neki bus.)
16b-854
17-851 (Vožnju u 13:10 je bio, da bi ga ja oko 17 sati vidio na 31e.)
17b-ne održava se
18-850
20-808
20b-669
21-409,418,419
22-406,425,407
23-415,801,832 (415 je disponiran ali ujutros u se bili pobrkali pa je 415 radio i na Reljevu na kraju smjene.)
23a-464,801,832 (801 ga je mijenjao u 12:50 jer je kasnio, a 832 je bio u 16:50 isto jer je zapeo u gužvi.)
23c-807
31e-405,410,416,851
41-813
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-712,709
2-201,244,255,286
3-300,302,303,304,601,602,603,802,811,805,812,501,502,503,504,507,508,509,510,511,248
4-713,715,288
5-505,209,215,217,228,257,263,276
6-238,258,261,268,277,289,291,292,231
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1442 on: October 09, 2013, 20:40:56 »

08.10.2013. godine - utorak
Jutros u 06:40 iz Reljeva je 464 bio toliko pun, da je vozio sa otvorenim vratima, ljudi su visili na rukohvatu na sredini, u Boljakov kad je došao zaustavio se i ja se uspio zakačit za rukohvat na vratima onaj koso i visio sam do rampe izvan busa, pa sam se dočepao na sredini rukohvata, 4 stanice, nije se moglo zakoračit uopšte, bilo je 200 duša i više, toliko natovaren da štosuje na jastucima i udara od rotoar karambolkom na stanicama. Naumpalo mi je kad sam ispao jednom iz njega, sa trećih vrata držeći se na sredini sa šipku.


juce su na nekom Ikaru koji radi na 21 otpala vrata koliko je bio pretrpan...sreca pa je bus tad bio na stajalistu jer da je bio u voznji bilo bi mnogo gore
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1443 on: October 10, 2013, 17:01:32 »

Sa 464 jutros ništa bolje, bili smo zakačeni za rukohvate do rampe, otvorena treća i druga vrata, a ljudi vise u vožnji.

10.10.2013. godine - srijeda


*Autobus
15-801,832 (832 samo ujutro do 8 na 15, poslije radi vuče radi kao treće vozilo na 23.)
15b-ne održava se
18-850
23-415,832 (Rade tri busa od 8:30 sati u intervalu od 25-30 minuta... odmah se lakše diše, evo bio je u 15:30 pa u 15:55 pa u 16:20 pa u 16:50, a inače su u 15:30 i 16:10 i 16:50, ovaj u 15:55 niko mu se nije nadao, ja krenuo regularno u 16:10, zamalo mi pobježe, da ne potrčah..... bilo bi mi mahanje. EDIT ne idu po intervalu nogo po redu vožnje, sva 4 busa rade na 23 trenutno prema stvarnom rasporedu)
23a-464,832
23c-807
31e-405,410,416

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-713,709
2-500,209,212,248
3-300,302,303,304,601,602,603,802,811,805,812,501,502,504,505,506,507,508,509,510,257
4-712,255,286
5-511,215,231,237,238,244,288,292
6-503,201,217,228,261,263,266,276,277
« Last Edit: October 10, 2013, 17:14:56 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1444 on: October 11, 2013, 14:47:58 »

Jutros sem što smo visili iz busa u vožnji, ja sam uspio da se malo proguram naprijed, temepratura 100 već u 7 sati, ali 464 je odradio sve ture do 10 sati i onda je bila havarija u redu vožnje, na 15 sam 801 čitav dan, 832 na 41 jer je 813 ispao, oko 10 bio udes u Rajlovcu, ja čekao ravno 70 minuta autobus, otišao u 10 ja ga vidio iz amfiteatra, reko na onaj ću u 10:40, lagano došetam na Ž.stanicu i pitam, kaže biće u 10:40, ne prođe 5 minuta, izlazi dispečer, kaže bio je udes sve je stalo, od 10 do 11:20 nije ništa bilo, i na kraju 415 došao i gospodin nije htio da vozi jer je njemu zaboga isteklo radno vrijeme (trebao je u 10:40) te je skinut i 801 koji je zavrtio krug do zraka dok sam ja čekao da ide za Reljevo nakon lufta od 120 minuta, da ne govorim da će pola ljudi ostat jer to udarni školski u 12 i 05 iz Reljeva. Evo 832 ode za Reljevo sad, došao je na stanicu znači.

11.10.2013. godine - petak


*Autobus
15-801,832 (Kao i obično ako treba i oba su na 23.)
15b-ne održava se
18-850
23-415,832,801
23a-464,832,801 (Kao što gore napisah bilo je rupa od 120 minuta, naravno iz objektivnih razloga.)
23c-807 (U 11:35 je bio toliko natovaren da je legao naprijed)
31e-405,410,416
41-832/XXX (Valjda 813)

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-715,212
2-713,217,286,289
3-300,302,303,304,601,602,603,802,805,811,812,502,503,504,505,506,507,508,509,511,263
4-712,286,257
5-500,209,248,266,268,237,291,292
6-501,201,215,231,238,244,276,277,288
« Last Edit: October 11, 2013, 14:52:00 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1445 on: October 11, 2013, 16:01:51 »

Smijem li ovdje napisat da je 851 na Ilidzi?
Sad vidjeh ode sa terminala...
Tobejarabi
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1446 on: October 11, 2013, 16:08:34 »

Da nije na 47? (polazak 15:20)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1447 on: October 11, 2013, 16:13:28 »

Smijem li ovdje napisat da je 851 na Ilidzi?
Sad vidjeh ode sa terminala...
Tobejarabi
Tobestakfirula.
Umjesto da ga daju na 16, ili barem na 41, ako nema vozila dovoljno za održavanje 16.
« Last Edit: October 11, 2013, 16:17:47 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1448 on: October 11, 2013, 18:29:08 »

Da nije na 47? (polazak 15:20)
Krenuo je oko 16h.

844 na 47
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1449 on: October 12, 2013, 16:57:57 »

Na 26 su bili 844 i 840 zajedno
90 na 71
A 801 ostao sa servisom na stanici Boljakovo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1450 on: October 12, 2013, 17:01:23 »

12.10.2013. godine - subota


*Autobus
15-832,801 (Oba trenutno na 23, 801 defektirao maločas, detaljnije u temi o kvarovima.)
15b-ne održava se
18-850
20-808
21-409,418,419,406 (406 mijenjao 409 kao i uobičajeno u pauzama.)
21b-ne održava se
22-406,407,425
22a-401
23-464,801,832 (Dakle dok 801 nije crkao maloprije u Boljakovom bila su sva tri na 23 prema registrovanom redu vožnje.)
23c-807
26-840,844
31-826
31e-405,410,416,851 (Čini mi se sva 4 da su bila istovremeno... )
41-813 (Opet mi se digla kosa na glavi od mozgova na opravci vozila...)
41a-ne održava se

*Minibus
64-92
66-6
67-6
68-7
69-9
72-5
74-11

*Tramvaj
1-240
3-500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511,209,215,217,248,258,286,291,292
4-276,263
« Last Edit: October 12, 2013, 17:09:17 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1451 on: October 13, 2013, 15:27:36 »

Danas na 23 se izmjenjalo čak 5 vozila do sada: 464,403,801,814,844
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1452 on: October 13, 2013, 20:21:18 »

sve bolji od boljeg
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1453 on: October 13, 2013, 21:02:22 »

Hahahahahaha, na kraju je došao i 808...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1454 on: October 14, 2013, 13:45:17 »

406 na 31e,nekad ubacim sličicu jednu večeras. Cheesy
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 95 96 [97] 98 99 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 20 queries.