bhbus.ba
May 19, 2024, 08:23:58 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 279914 times)
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #525 on: July 15, 2012, 16:08:49 »

Znači dobio novu reklamu nisam to znao (: . Hvala transformers
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #526 on: July 15, 2012, 20:54:05 »

820 malo prije radio na 21..Opet su poceli SL222 kao nekad za Vogoscu... Smiley
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #527 on: July 15, 2012, 21:33:05 »

Opa 820 na 21...  Shocked
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #528 on: July 15, 2012, 21:37:27 »

Ja nisam mogo vjerovat...al nije nesto putnika puno bilo pa je i mogo na 21...neki IK-201 je radio na 22a.. Smiley
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #529 on: July 15, 2012, 21:52:53 »

Danas je oko 11 sati bio na domu, al stvarno je neobično.... i nedjeljom su ikari većinom... Mora da je bilo "ludilo" uz kobilju glavu, 820 para bubne opne i po ravnom a kamoli uz brdo, još ako ga je Safet (vozač iz treće) vozio, on voli pritisnut to je dernjava bila....
« Last Edit: July 15, 2012, 21:55:52 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #530 on: July 15, 2012, 21:57:27 »

Nedjeljom se dosta buseva ispremješta, pa bude nekad tih neobičnosti. Kad je nedavno bio 850 na 21 isto je bila nedjelja.

Jedne nedjelje prošle godine tamo na 21 radio 832, a 409 koji je standardan na 21, čini mi se da je bio na 15 gdje su IK-206 rijetki gosti.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #531 on: July 15, 2012, 22:01:12 »

Pa hajd 850 ok, može ali sl222 baš i nisu za 21 ni u kom slučaju, znam kad je 832 radio na 21 i tad sam bio "paf", čekam tranformersa da kaže završnu riječ o ovome...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #532 on: July 15, 2012, 22:02:06 »

Trebo sam otic sa njim do sutjeske...to bi bila avantura Cheesy
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #533 on: July 15, 2012, 22:15:26 »

Ma dobro, nedjelja, treća smjena, nevjerujem da je bio opterećen. Samo neznam kako podnosi kobilju glavu.

Sutra će Ibro Kerla izdati saopštenje kako im GRAS šalje raspadajuća vozila.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #534 on: July 15, 2012, 22:25:57 »

Kako je tek siso sa K.Glave Cheesy ...a ovi u Vogosci bas ugrozeni...samo svakih 15 minuta imaju bus + linija 22 + Centrove linije Smiley
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #535 on: July 15, 2012, 22:30:59 »

Ibrahim Kerla je završio odavno svoje sjedenje u klupama kao OV.


Sada po GRAS-u pljuje KONAKOVIĆ ALISA po sjednicama.I to nedavno je baljezgala,mjera joj nije mogla uzeti.

Dotična u biografiji ima radno mjesto pravnika u CTS-u.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #536 on: July 15, 2012, 22:34:37 »

eh transformers vam nema reci nista više nego što vi već znate. Vozila nema, i ovih što ima često ostaju bez goriva kao sinoc 416 (sreća pa je Sejfović odgovoran vozač i reagovao je na vrijeme) ili se griju nenormalno (kao 410 i 415) tako da se nedjeljom apsolutno i ne gleda šta gdje ide. Još treba imati u vidu da veliki broj vozača koji ne rade nedjeljom zaključava vozila i ne daju svakome da im vozi vozila...Znači 820 nije vozilo za liniju 21 ali za prijeku potrebu moze pogotovo nedjeljom jer nema veceg broja putnika a tom vozilu je jedini problem "zahuktati se" ali kad krene može on i uz vece brdo....inače to je vozilo zasluzilo medalju ali ne zlatnu nego platinastu. Ja sam očekivao da ce on odavno biti rashodovan ali on se neda i neda....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #537 on: July 16, 2012, 09:45:41 »

  410 na Reljevu radi na v.r. 107 

Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #538 on: July 16, 2012, 16:20:15 »

A šta će sada umjesto vozila 410 voziti na 31e ?
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #539 on: July 16, 2012, 16:30:25 »

Terminal Željeznička stanica 16.07.2012.godine-20.07.2012.godine (Ponedjeljak-petak/radni dan)

Autobuski sektor

Ove sedmice na liniji 15 - Željeznička stanica - Buća potok prometuju slijedeća vozila:

v.r. 11/22/24 je g.b. 403
v.r. 15/30/32 je ispušten
v.r. 17/34/26 je g.b. 818

Dvokratne službe/prekidne smjene

v.r. 012/---/--- je ispušten                                                                

Ove sedmice na liniji 23/23a - Željeznička stanica - Rajlovac - Reljevo dom prometuju slijedeća vozila:

v.r. 101/202/204 je g.b. ispušten/460
v.r. 103/206/208 je g.b. 417 (samo par tura sam ga vidio ali radio je 1 ili 2 vožnje na lin 15 umjesto 818 koi je bio "ispao")
v.r. 105/210/---  je g.b. 820
v.r. 107/214/212 je g.b. 410

Dvokratne službe/prekidne smjene

v.r. 016/--/-- je ispušten


Tramvajski sektor

Danas na liniji 1 -Željeznička stanica - Baščaršija prometuju slijedeća vozila:

v.r. 11/11/--  je g.b. 715
v.r. 12/12/12 je g.b. 712
  
Danas na liniji 4 -Željeznička stanica - Ilidža prometuju slijedeća vozila:

v.r. 41/41/41 je g.b. 713
v.r. 42/42/--  je g.b. 707
  
Ostale linije:

18-851
23c-807

A šta će sada umjesto vozila 410 voziti na 31e ?

31e-416,405,418,415 (kao što rekoh jučer 415 se rotirao sa 410)
41-813 (Reklama je neka dječija hrana, fino izgleda)
« Last Edit: July 16, 2012, 16:32:04 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 20 queries.