bhbus.ba
May 19, 2024, 14:54:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 279964 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #330 on: June 19, 2012, 21:36:37 »

danas sam prvi put u tri godine vidio zglobni bus na liniji za Osjek. Tu čast je imao gbr 463
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #331 on: June 19, 2012, 21:37:48 »

Pa jest da rjeđe voze zglobovi otkako je linija produžena do hendekuše ali nije to baš tako rijetko. Ove čitave sedmice je planiran 463.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #332 on: June 20, 2012, 21:32:07 »

20.06.2012

Ono od jučer sve stoji, a ovo su promjene:

15-822/415,818/820 (Neka se onim ljudima Bog smiluje koji budu išli sa g.b. 820 za Buća potok, btw trenutno radi sam na 15)
21-409,402,403
23/23a-465,419,820/415,469 (Danas 419 čitav dan na 23/23a, a i 415 je uskakao kao rezerva na terminalu i na 23 i na 15)
23c-823
60-42


Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #333 on: June 20, 2012, 21:42:30 »

Oni izgleda hoce da unište 822 uz Buća Potok :///
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #334 on: June 20, 2012, 21:44:41 »

Pa i meni se ne sviđa taj 822 na 15 ali bože moj.....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #335 on: June 20, 2012, 21:53:11 »

ma trebalo je staviti nekog Classica da bi vi bili zadovoljni. Molim vas ne palamudite kad na B potok idu i bolja vozila od 822 i  sad vi našli da "zaprđujete" žaleći 822....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #336 on: June 20, 2012, 21:57:32 »

A šta da se radi, ide ono šta može i kako može, nema tu puno priče. . Nadam se da će autobusi u koje ubace one nove motore moći bez problema na brdo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #337 on: June 20, 2012, 22:01:27 »

ma trebalo je staviti nekog Classica da bi vi bili zadovoljni. Molim vas ne palamudite kad na B potok idu i bolja vozila od 822 i  sad vi našli da "zaprđujete" žaleći 822....

Pa dobro sad, ne volimo mi ni kad rade classici ali ima malo boljih sl 222 od 822 za Buća potoka ili se ja varam, ne pričam ja to da "palamudim" kako kažeš već i onako malo ima sl 222 za 15 pa se bojim da se baš classic ne pojavi na 15 pa belaj.  Shocked
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #338 on: June 20, 2012, 22:21:47 »

Oni SL222 koji su juče bili dobri za BP ne mora značiti da će biti dobri danas.
Eto 823 se vukao na Buća potok pa čim je otoplilo skinuli su ga odatle, znači ne može više gore. 813 isto ne može više gore. Neznam šta je sa Ikarbusima 201.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #339 on: June 20, 2012, 22:23:34 »

Pa 402 i 403 su na 21 a za 400 ne bih znao, 401 se farba i pravi.... tako da imamo manjak tog 401 za lin 15. Ali uskaču evo već druga semica ik 206 po potrebi na 23 i 15 mada je na 15 puno lošija situacija.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #340 on: June 20, 2012, 22:45:46 »

ma trebalo je staviti nekog Classica da bi vi bili zadovoljni. Molim vas ne palamudite kad na B potok idu i bolja vozila od 822 i  sad vi našli da "zaprđujete" žaleći 822....

Pa dobro sad, ne volimo mi ni kad rade classici ali ima malo boljih sl 222 od 822 za Buća potoka ili se ja varam, ne pričam ja to da "palamudim" kako kažeš već i onako malo ima sl 222 za 15 pa se bojim da se baš classic ne pojavi na 15 pa belaj.  Shocked

nema ba ni jednog više...822 ide solidno, ne grije se , uvijek je radio u ravnici i nije se previše teretio. Eto dohakali su i 818 i on ne može više u brdo kao što je mogao. Ima još 815,832,820,844..sa izuzetkom 807 i 841 ovi ostali ne mogu s mjesta pomjeriti se
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #341 on: June 20, 2012, 22:46:17 »

ljudi popustite malo buca potok,zalite onih 5 casica a ne zalite narod.i u buca potoku zive ljudi i djeca,moje dijete vec tri dana pjesaci po vrucini sa otoke. vozila se unistavaju na svakoj liniji a vi digli frku za buca potok. jedan curo hasan je penziju zaradio na ovoj liniji i jos mnogo njih. gdje u svijetu ima da radnik bilo koje firme kaze da nece da radi ovdje ili ondje,to ima samo kod nas,radnici podijeljeni po elitama pa imamo onog kolji hoce da radi samo na domu ili onog koji hoce na vogoscu itd. jedne sedmice sva cetiri vozila sa vogosce na buca potok pa nek i oni vide sta je rupa,tjeskoba a ove jadnike sto se pate na ovih par brdskih linija na vogoscu da ljudi odmore. pa da bar imaju auto da valja. sto se tice manova sl222 davno smo nekad imali ''dobre manove sl222'',sve je to u raspadnom sistemu i ovo sto ce da poprave je truhlovina,jednog ce ubaciti u ''mašinu'' a pet ce da rikne.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #342 on: June 20, 2012, 23:00:48 »

Ma nije samo Buća potok, sve brdske linije su kritične. Classici su već rastegnuti 3 na Dom, i 2 na Drveniju.

Ako još Manova SL222 postane nesposobno za brdo bojim se da će na neke od ovih linija početi ubacivati turističke.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #343 on: June 20, 2012, 23:03:14 »

Mozel mi iko reći gdje je 826 radio prije 31 ?  I gdje sada trenutno radi 322 ?
Logged

ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #344 on: June 20, 2012, 23:05:34 »

nek ubace bilo sta samo da je vise vozila na liniji
Logged
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.