bhbus.ba
May 20, 2024, 03:40:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 372768 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #285 on: March 11, 2012, 17:12:13 »

nesto prije rashoda uradili su joj motor jer je u yadnje vrijeme pusila plav dim
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #286 on: March 11, 2012, 17:20:42 »

ova slika na vrhu gb 76,362,256,368. gb 362 najvjerojatnije vozi vojsku posto je za vrijeme rata bio u auto bataljonu korpusa i moj stari ga je vozio a na ovoj slici je ahmo bicic. 368 je prvi autobus zajedno sa 360 prosao 1982 god do nove okretaljke,danasnje vage
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #287 on: March 11, 2012, 17:24:02 »

To su ove slike:
Garažni brojevi 76?,362,25X,368





Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #288 on: March 11, 2012, 17:31:11 »

jesu,368 je slikan na koreji,sad je tu parking-cim se prodje podvoznjak od fabrike duhana prema pofalicima desno
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #289 on: March 11, 2012, 17:40:16 »

621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #290 on: March 11, 2012, 17:48:19 »

621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39

Nebi rekao, jer je tada tamo bio zakucan 822, prije bi rekao da je 612 (ex-621) u pred rashod radio na linijama tipa Rajlovac, Buća potok, Sokolović kolonija, itd...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #291 on: March 11, 2012, 17:50:06 »

612 je doživio "pa-pa" na 23. Koliko se ja sećam.
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #292 on: March 11, 2012, 17:52:23 »

621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39

Nebi rekao, jer je tada tamo bio zakucan 822, prije bi rekao da je 612 (ex-621) u pred rashod radio na linijama tipa Rajlovac, Buća potok, Sokolović kolonija, itd...

Znam da je jedno vrijeme prije 822 radio na 39
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #293 on: March 11, 2012, 18:10:14 »

Ma 822 se zacementirao na 39 možda krajem 2009 i tu ostao do septembarskog štrajka, a 612 je radio negdje do marta/aprila 2011.

Za razliku od 612 ovome je 39 bila možda i zadnja linija koju je radio. Vozio sam se u njemu na 39 najdalje par sedmica prije nego što sam ga vidio parkiranog u "italiji". Pored 39 pred rashod je bio čest i na 32


« Last Edit: March 11, 2012, 18:12:49 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #294 on: March 11, 2012, 19:00:17 »

Ma 822 se zacementirao na 39 možda krajem 2009 i tu ostao do septembarskog štrajka, a 612 je radio negdje do marta/aprila 2011.

Za razliku od 612 ovome je 39 bila možda i zadnja linija koju je radio. Vozio sam se u njemu na 39 najdalje par sedmica prije nego što sam ga vidio parkiranog u "italiji". Pored 39 pred rashod je bio čest i na 32



Sa ovim busem sam isao svako jutro na fizikalne terapije i sa onim niskopodnim Neoplanom (31 linia ) dok je radio
Logged

ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #295 on: March 11, 2012, 19:30:04 »

bili su ovo dobri busevi,dugi a niski,plovili
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #296 on: March 11, 2012, 20:19:17 »

Ovaj 690 je zadnji ostao od "Norvežana", i mislim da je imao dobrih godina 2009. kad je rashodovan. Možda 28-30.

Imali su dupla stakla i vremenom se između njih kondenzovalo dosta vlage i skroz su bila zamagljena
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #297 on: March 11, 2012, 21:07:06 »

numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.

Eee.. kad se sjetim g.b. 615. Hamdija i Mirso u tandemu su bili stalni na njoj. Kad je došao 850 Mirso pređe tamo, a Hamdija u penziju i od tada 615 je lagano počeo da propada.

nije Mirso odmah prešao na 850 vozio ga je drugi vozač kojem je bilo ostalo 6/7 mjeseci do penzije i nakon toga je Banda (Mirso) prešao tamo. Mislim da su 615 Banda i Hamdija zadužili novog kad je tek stigao i s njim jedno vrijeme radili Grbavica Lukavica Ilidza.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #298 on: March 11, 2012, 21:08:48 »

numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #299 on: March 11, 2012, 21:13:44 »

Karose, iako su zadnjih godina bile krntije već mi pomalo fale.

ht-busser

Tačno tako, sad mi fali onaj ugljen monoxid u untrašnjsti i lupetanje vrata a tad smo se žalili na njih.....

eh sad bi dobre  bile i Karose samo da se ne čeka po sat vremena...
Logged
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 22 queries.