bhbus.ba
May 02, 2024, 20:45:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 96 97 [98] 99 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 277343 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1455 on: October 30, 2012, 07:49:59 »

Heh, ma dobro to.... Valjalo bi i dva, a kamo puste sreće da su tri ili  četiri......

Samo nisu mi jasni sa ovim ik 201 na 23/23a..... Valjda ima neki razlog što 401 i 402 na ravničarsku liniju? 401 već 3-4 sedmice radi na 23, Zna li @transformers možda da li ima neki poseban razlog?

Valjda zato što je 23, kako ti kažeš "jača" od 15, a juče dosta buseva otpalo, npr. oko 9:30 su popravljali 2 IK-206, čini mi se da je jedan 419 ali nisam siguran.

Pored toga zatekao sam i 2x SG312 oko kojih su nešto radili
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1456 on: October 30, 2012, 09:11:50 »

Na popravku su 2 ik 206? Vrlo lako bi jedan od njih mogao biti 425 jer je jučer vozač od 425 vozio 410 na lin 22.

23/23a je "jača" u jutarnjim satima, a 15 u popodnevnim iz razloga koji sam obrazložio tada tom postu. To se može gledati u "normalnim" situacijama no jučer sa samo četiri vozila na Ž.Stanici je to prosto nemoguće ispoštovati. Odnos na linijama 15 i 23 minimalno bi morao biti 15-3 , 23/23a-4 vozila ali u ovoj situaciji po meni je suludo držati samog 832 na Buća potoku a 403,402,465,668 na Rajlovcu, u najmanju ruku je 402 ili 403 trebao raditi na 15 ako je već došlo do situacije da rade jedna kola. Ali čini mi se isto da to baš i nije bilo tako čitav dan, neka me ikar 353 ispravi ako ne valja, vidio sam neki ik 201 i na 15?

Kažem, ovo je moje razmišljanje, ali možda ima neki razlog koji je konkretniji nego ovaj "koja je linija jača".
« Last Edit: October 30, 2012, 09:13:49 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1457 on: October 30, 2012, 11:01:09 »

Vjerovatno je i na 23 juče bilo ispada čim su 668 poslali. Može biti da su i tamo u nekom trenutku ostala  2 autobusa.

Danas je na 15 pored 832 i 401
37 - 323
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1458 on: October 30, 2012, 11:13:03 »

ukljucio se juce neki ik-201 na 15 oko 14 i 30 a 801 se vratio na 15b negdje oko 16 sati. kako god skontas bilo je guravo,tesko nama.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1459 on: October 30, 2012, 11:21:00 »

Ma vala baš guravo...
Na 23/23a kad ostanu 2 busa, tako se svi elegantno ponašaju isto kao i kad je jedan na 15-ki.. Kao da je sve uredu...
401 sam jučer vidio oko 07:45 na Pofalićima, ali ode prazan za garažu sa natpisom 22 STUP...?
Vjerovatno su nešto iskombinovali za danas, promakao mi je maloprije i neki sg 312 ode u Rajlovac a nije 465.. Večeras vam sve napišem....
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #1460 on: October 30, 2012, 21:44:14 »

23 - 469
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1461 on: October 30, 2012, 21:48:18 »

Terminal Željeznička stanica-Radni dan-(ponedjeljak-petak) 29.10.2012.-02.11.2012.godine
Zimski vozni red

Ove sedmice na liniji 15-Željeznička stanica-Buća potok prometuju slijedeća vozila:

Permanentni/stalni vozni redovi

v.r. 11/22/24 je ispušten/g.b. 832
v.r. --/26/--  nije planiran
v.r. 15/30/32 je g.b. 832/g.b. 401
v.r. 17/34/28 je g.b. 401/ispušten (g.b. 401 je oko 12:10 bio na 23a)

Semi-permanentni/prekidni vozni redovi (dvokratne službe):

v.r. 012/--/-- nije planiran
v.r. --/021/-- nije planiran
v.r. 024/--/-- nije planiran


Ove sedmice na liniji 23/23a-Željeznička stanica-Rajlovac-Reljevo dom prometuju slijedeća vozila:

Permanentni/stalni vozni redovi

v.r. 101/202/204 je g.b. 467/g.b. 465
v.r. 103/206/208 je g.b. 402
v.r. 105/210/---  je ispušten
v.r. 107/214/212 je g.b. 465/ispušten

Semi-permanentni/prekidni vozni redovi (dvokratne službe):

v.r. 013/--/-- nije planiran
v.r. 016/--/-- nije planiran

23 - 469
(Jesi li siguran da je 469, možda je i do mene, da nisam dobro vidio... ali čini mi se da je bio 467)

Ostale linije:

14-850
17-854
20-808
20b-673
21-409,418,417,403
22-406,407...
23c-840
31e-416,419,415,410 (Vozač sa 405 radi sa 419)
41a-806
74-11
72-5
« Last Edit: October 30, 2012, 21:50:46 by man 464 » Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1462 on: October 30, 2012, 22:10:56 »

16b-813
16-853
18-852
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1463 on: October 30, 2012, 22:13:18 »

Hvala lijepo na ovom rasporedu classica i preostalih linija sa Doma.  Wink
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1464 on: October 31, 2012, 16:26:01 »


Linija 22 - 403...
Linija 31e - 322 (samo prva smjena), 415, 416, 410 (druga smjena)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1465 on: October 31, 2012, 17:34:20 »

41 - 851
na 21 opsti haos - 409,419 tek u popodnevnim satima se ukljucio 427
16b - 813,853
17 - 854
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1466 on: October 31, 2012, 21:11:15 »


Linija 31e - 322 (samo prva smjena), 415, 416, 410 (druga smjena)
Naknadno sam vidio i 42x

Da hoće ponovo FAP 320 na komercijalu popodne umjesto 322 da ne skidaju zgloba sa Vogošće.
Ko ne može stati u njega, nek ide na tramvaj pa na 31 ili 15-20 minuta pjehe do Dobrinje, ili nek ide na trolu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1467 on: October 31, 2012, 21:35:31 »


Linija 31e - 322 (samo prva smjena), 415, 416, 410 (druga smjena)
Naknadno sam vidio i 42x

Da hoće ponovo FAP 320 na komercijalu popodne umjesto 322 da ne skidaju zgloba sa Vogošće.
Ko ne može stati u njega, nek ide na tramvaj pa na 31 ili 15-20 minuta pjehe do Dobrinje, ili nek ide na trolu.

Gdje je 405 ?
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1468 on: October 31, 2012, 22:46:47 »

31.10.2012. godine -Srijeda

14-850
15-401,832
16-853
16b-813
17-854 (kao što rekoh u temi o kvarovima ispao oko 13:10)
20-808
20b-673
21-409,419... (I ja sam čuo da je bilo rasulo, možda je zato i ispala scena sa "otimanjem" autobusa)
22-406,407,410/403
23-402,467
23a-465
23c-840
31e-416,415,410...
74-11
72-5
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1469 on: November 01, 2012, 00:32:15 »

nema nikakvog otimanja, nikavih scena i to zaboravite. Ljudi su negodovali i vozač je u dogovoru s linijskim odnosno centralnim dispečerom promijenio liniju i putnike prevezao do Stupa. Znaci na taj slučaj mozemo staviti tacku. Što se tiče 405 i on je izbačen jer ne može proći tehnički pregled. Ranije sam objasnio i zašto je problem sa nedostatkom vozila ovih dana. Većini IKrabusa je istekla "preventiva" (šestomjesečni tehnički pregled) i nisu mogli proci na tehničkom tako da su morali uraditi 418,419,425,427 i sl. Problemi su se u glavnom odnosili na gume i kočnice. 405 bi sutra trebao biti u funkciji dok su 427 i 419 danas radili.
Što se tiče 854 i on je morao za garažu zbog preventive i vratio se u 14.40 na Dom (koliko ja znam). Znači u svemu ovome ima i nečega dobrog. kod 851 su promjenjene gume zadnje i pres ležajevi, kod 853 isto press ležajevi, kod vecine Ikrabusa uradjene kočnice i sl....
Treba napomenuti da je sinoc napadnut vozač vozila 410 na liniji 31e te da su mu razbojnici prijeteci pistoljem pokusali oteti pazar. VOzač je zadobio lakše tjelesne povrede, uraden je pištoljem u glavu a razbojnici po običaju pobjegli.....
I da od sutra ce 320 raditi na Kamenici jer je 317 u kvaru...
Logged
Pages: 1 ... 96 97 [98] 99 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 21 queries.