bhbus.ba
May 15, 2024, 11:34:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311759 times)
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #1245 on: November 06, 2011, 17:54:09 »

Danas stojim na tramvajskoj-Nedžarići,prolazi zglobni classic,msm na displeju pisalo 33,otisao je prema Asi,mozda u garažu,zadnji kraj išaran grafitom 'zuko',takav vandalizam treba sankcionisati,neki su još za pećine pa nek šara do mile volje,sramota...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1246 on: November 06, 2011, 19:18:56 »

Ma odavno je to možda već 4-5 mjeseci da on tako vozi, nema smisla i od strane grasa i posade da to nije očišćeno. 407 je imao i gori problem i unutra i van je nazad bio od poda do krova ispisan sprejem, ali je bio očišćen u roku od 2-3 dana. Inače 405 me živcira kad ga vidim na 31e ko niti jedan bus, sav je iskuckan, isparan, išaran i unutra i van nazad po poklopcu a vozi tako već 5-6 mjeseci na 31e.(izuzetak 413).  Daj brate, ako već radi kao stalni na 31e da se sredi i da zadovoljava kriterije prevoza putnika na express komercijalnoj liniji.

Naravno za sve ovo nije kriv Gras nego kreteni nekulturni i zaostali ,za koje si archy dobro rekao, neka idu u pećinu pa nek tamo šaraju. Inače najviše sam revnosan na ispisane nove tramvaje i autobuse koje i kada dobijemo brzinom svjetlosti uništimo, ispišemo, razorimo, isječemo..... Kada pogledam kakvi su Nizozemski tramvaji iz Amsterdama došli i kakvi su sad smuči mi se, isto važi i za austrijske iz Beča. Tamo su 20(Amsterdam) i 40(Beč) godina radili kao novi a kod nas 2-3 god. i u potpunosti su išarani i uništeni. Sramota....
Logged
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #1247 on: November 06, 2011, 21:50:52 »

Vidim nisam jedini,kome to smeta,nek šara babi po zidu,hajvan nekulturni,al krajnje je vrijeme da se nešto poduzme,JGP je očigledno pred kolapsom,a to smanjuje rejting Sarajeva,kao jednog od metropola JI Evrope...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1248 on: November 06, 2011, 21:58:52 »

Evo ovako u globalu da se dotaknem šaranje po tramvajima i busevima:

Od 60 tramvaja nema niti jedan koji je čist i neišaran.
Od 65 autobusa postoji samo 7-8 koji su čisti i neišarani ostalo je sve uništeno.
Od 37 trolejbusa ne postoji niti jedan koji je čist i neišaran
Od 20 minibusa nema čistih i neispisanih

Ovo je slika Sarajeva i njegovih Građana to jest one stoke koja je "šljegla" od nekle bogu iza nogu.
Logged
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #1249 on: November 06, 2011, 22:11:51 »

Dobar,ma  odličan statističar,treba više zaljubljenika u komercijalna vozila angažovat u upravne odbore,a ne ekon.ili sl.koji nema emocije o poslu koji vrši,al ovo je već utopijski =)
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1250 on: November 06, 2011, 23:11:40 »

To je tako u mislim u svim gradovima regiona, možda samo neki lakše, a neki teže izlaze na kraj sa tim, U Zagrebu i Splitu imaš nove Mercedese Citaro, ili MAN Lion's City koji su išarani i sa počupanim tapacirunzima. U Beogradu zbog vandalizma uzimaju netapacirana plastična sjedišta tzv. Anti-vandal.

Mislim da je trenutno u najgorem stanju po ovom pitanju trola 4159.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1251 on: November 06, 2011, 23:17:20 »

Koliko mene služi sjećanje vozila koja su kupljena ili donirana proteklih godina nisu bila uništena,sa posebnim osvrtom na donirana.
JGP koriste sve strukture ljudi i tu ih ne možeš razdvojiti pri ulasku u vozilo.
Pošto u ovoj državi slabo šta funkcioniše,pogotovo kad se uzme činjenica da su delinkventi i kriminalci raznih formata više zaštićeni od običnih smrtnika,onda je računica jasna.
Danas sutra onaj ko duži vozilo ako i pokuša spriječi uništavanje imovine,doći će u situaciju da se roditelj oštećenog djeteta milog i dragog obrati novinama da mu uslikaju modra djetetova rebra i da savjet dadne kako se policija zove,a da se pravda ne uzma u svoje ruke.Tada primitivizam dobije svoju publiku,i onda svaki uposlenik koji je zaštitio imovinu koju duži i ima savjest prema njoj bude izvrgnut prijekom sudu.
Prošla su vremena kada se moglo riječima nekome stati u kraj,sad se očito moraš spustiti i na niži nivo od budaletine da ga pokušaš vratiti na njegovo mjesto.
Ja sam uvijek za novčanu kaznu i društveni rad u ovim situacijama kao metod liječenja poremećene ličnosti.Istina šaranje je krivično djelo,a nije tretirano kao prekršaj,i to je ta težina koja postoji,i treba je sa banditima max.iskoristiti.
Dosta je da takvi besposličari zgrade iz Austrougarskog perioda uredno šaraju i ostale objekte od historijsko-kulturnog značaja u gradu.Pravi urbicid.
« Last Edit: November 06, 2011, 23:20:27 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1252 on: November 07, 2011, 11:55:48 »

To je tako u mislim u svim gradovima regiona, možda samo neki lakše, a neki teže izlaze na kraj sa tim, U Zagrebu i Splitu imaš nove Mercedese Citaro, ili MAN Lion's City koji su išarani i sa počupanim tapacirunzima. U Beogradu zbog vandalizma uzimaju netapacirana plastična sjedišta tzv. Anti-vandal.

Mislim da je trenutno u najgorem stanju po ovom pitanju trola 4159.

Zagreb nema tih problema sa šaranjem, barem u tramvajima. Što se tiče buseva to je minimalno. Malo ili nimalo. Split je isto katastrofa slažem se, isto važi i za Beograd.
Logged
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #1253 on: November 07, 2011, 15:34:24 »

Zašto je tako čudan poklopac hladnjaka na G.Br.427?
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1254 on: November 07, 2011, 15:42:23 »

Ima nadogradnju tj 2 lima koji su nakrivljeni ukoso tako da zahvataju zrak i tako hladi motor. Takav hladnjak su za vrijeme ljeta imali 415,416,427,410 jer im je temperatura dosezala i 100-110 steprni a moraju vozit jer nema zamjene. Inače 427 sad jedini to ima jer on nešta jedva ide i stalno se grije a nema konkretnog uzroka. Sada koliko mi se čini novi ikari koji su doščli u beograd za Presto d.o.o imaju rupe hladnjaka i bočno i sa strane.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1255 on: November 07, 2011, 15:54:16 »

To je tako u mislim u svim gradovima regiona, možda samo neki lakše, a neki teže izlaze na kraj sa tim, U Zagrebu i Splitu imaš nove Mercedese Citaro, ili MAN Lion's City koji su išarani i sa počupanim tapacirunzima. U Beogradu zbog vandalizma uzimaju netapacirana plastična sjedišta tzv. Anti-vandal.

Mislim da je trenutno u najgorem stanju po ovom pitanju trola 4159.

Zagreb nema tih problema sa šaranjem, barem u tramvajima. Što se tiče buseva to je minimalno. Malo ili nimalo. Split je isto katastrofa slažem se, isto važi i za Beograd.

To je zato što "zetovci" redovno čiste vozila, pogotovo ona što idu kroz centar, ali gledao sam slike njihovih naškrabanih vozila i vozila sa potrganim tapacirunzima itd... Predpostavljam da su to vozila koja su radila na linijama poput naše 15
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1256 on: November 07, 2011, 19:37:28 »

To je tako u mislim u svim gradovima regiona, možda samo neki lakše, a neki teže izlaze na kraj sa tim, U Zagrebu i Splitu imaš nove Mercedese Citaro, ili MAN Lion's City koji su išarani i sa počupanim tapacirunzima. U Beogradu zbog vandalizma uzimaju netapacirana plastična sjedišta tzv. Anti-vandal.

Mislim da je trenutno u najgorem stanju po ovom pitanju trola 4159.

Zagreb nema tih problema sa šaranjem, barem u tramvajima. Što se tiče buseva to je minimalno. Malo ili nimalo. Split je isto katastrofa slažem se, isto važi i za Beograd.

To je zato što "zetovci" redovno čiste vozila, pogotovo ona što idu kroz centar, ali gledao sam slike njihovih naškrabanih vozila i vozila sa potrganim tapacirunzima itd... Predpostavljam da su to vozila koja su radila na linijama poput naše 15

ma nema opravdanja za pošarana vozila. Sve je tokrivica higijeničarki kojih u glavnom nema. Nerijtko se zna desiti da vozač sam uzme da čisti vozilo a higijeničarki nigdje nema i ako udju onda nesto smlate "nidje veze"...a vjerujte mi da imaju solidnu platu barem što se tiče ovih u GRASu...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1257 on: November 07, 2011, 19:52:35 »

U potpunosti se slažem, ona na Ž. stanici nešto ko i mete po busu i pravi kafe dispečeru. Umjesto da naprave "raciju, da svaki dan čiste po 2-3 busa vozni park bi bio kao nov. Nego u onom 464 već koliko radi na mojoj liniji isti potpisi i škrabotine i prašine i prljavštine..... ko nigdje. Gadi mi se sjest na ona sjedišta.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1258 on: November 07, 2011, 20:18:49 »

Postoji jedno pravilo. Vozilo koje je ima škrabotina je svojevrstan magnet divljacima da ga još šaraju. vozilo koje nema škrabotina rijetko koji divljak će se odlučiti da ga pošara. Zaključak je jednostavan. Čim vozilo dobije prvu škrabotinu odmah je očistiti jer lakše je danas jednu nego sutra deset.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1259 on: November 07, 2011, 20:25:19 »

Postoji li noćna smjena čistačica?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.062 seconds with 23 queries.