bhbus.ba
May 15, 2024, 15:33:57 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311771 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1170 on: October 07, 2011, 16:17:59 »

Izgleda da je na 850 riješen problem sa displejom i radio-stanicom, jer mu oboje radi kako treba. Smiley

414 i 416 su još uvijek parkirani a 415 je uključen u saobraćaj.

Drago mi je za 850 da barem nešto radi kako treba, al kako je krcat ujutro u špici ne mogu vrata da se zatvore.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1171 on: October 07, 2011, 16:50:57 »

464 sad cesto vidam na 27 da radi petezno trecu smjenu...

Jeste on radi dvosmjenski red na lin 23 105/210 ako nešto ne ispadne na 23 onda pokriva nešto drugo navečer, a danas je prešao na 27/27b čitav dan. Mjesto njega je na 23 vozilo 460. Inače 464 je pune 2 godine radnim danom i subotom i skoro svake nedjelje radio na Rajlovcu. Ovo je prvi put da je na nekoj drugoj liniji. Neću da se taj bus pomjeri sa 23  Cry Cry Cry

Ja nisam vidio 415 da radi jutros je bio parkiran u garaži u paketu sa 416 i 414. Inače i 854 je ispao pa sad mjesto njega radi 822 na njegovoj liniji.

Ja sam danas oko 12:00 vidio u garaži 460, na displeju mu bilo 27 Ilidža-Hrasnica, znači "rokada"

415 je otprilike u isto doba vozio, valjda djecu (nisam obratio pažnju na putnike), sa bazena Otoka (?) zajedno sa 406.

Zaboravio sam napisati da je danas na glavnom depou bio trolejbus 4156 koji je došao/otišao na bateriju, a kad je on otišao, došlepan je 4144
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1172 on: October 08, 2011, 21:25:48 »

406 je danas bio na terminalu Ž. stanica oko 11 h. Imao je natpis 15 Željeznička stanica - Buća potok ali bio sam tu oko pola sata, a on nije ni mrdnuo. Kasnije sam ga vidio na sutjesci na redovnom polasku u 15:25.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1173 on: October 09, 2011, 12:55:34 »

Glupo rješenje je bilo staviti bijele gbr-e na ove IK-206-ce pa se iz malo dalje pozicije i ne vide, tako da i ne znam koje sam slikao, a registracije mi se ne da provjeravati




Prvi je 412 a drugi je 411 ( 412 je uvijek na 28 i ima ova dva grasova logoa naprijed. 411 je stalni na 33 i ima ovu naljepnicu gras bočno ispod vozačevog stakla. Zagonetka je odgonetnuta.) Inače lahko ih je razlikovati jer svaki ima neku falinku ili nadogradnju.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1174 on: October 12, 2011, 10:45:40 »

S ciljem potpunog i objektivnog informisanja javnosti, a kako se ne bi stvarala negativna slika u javnosti prema GRAS-u, a u vezi sa tekstom objavljenim u Dnevnom avazu 11.10.2011. godine pod naslovom“Komunalnim preduzećima Vlada dala 50 miliona KM“ preduzeće GRAS daje objašnjenje koje se odnosi na namjenu sredstava izdvojenih iz budžeta Vlade Kantona GRAS-u u 2010. godini, kao i ispravku pogrešnog navoda „najviše narodnog novca otišlo u GRAS“.

Vlada KS je u 2010. godini, a kako je to i navedeno u vašem tekstu, preduzeću GRAS usmjerila 16.098.155 KM. Od tog iznosa 14.120.000 KM se odnose na subvencije za prevoz, dakle to su sredstva kojima je Vlada Kantona dijelom platila prevoz penzionera, šehidskih porodica, RVI, studenata, đaka, drugih subvencioniranih kategorija koji čine preko 65% ukupnog broja korisnika prevoza. Dakle to su sredstva koja se izdvajaju iz budžeta po osnovu javnog gradskog prevoza u cilju socijalne zaštite građana. Važno je navesti da je cijena mjesečne karte za navedene kategorije čak i 80% manja od stvarne cijene što je slučaj sa penzionerima za koje Kanton izdaja 14,00 KM na ime prevoza, odnosno za mjesečnu kartu penzionera koja važi na području cijelog Kantona. Slična je situacija i po pitanju izdvajanja za prevoz šehidskih i porodica poginulih boraca za koje mjesečna karta za sve četiri zone prevoza iznosi 25 KM što je u odnosu na stvarnu cijenu manje za 90 KM. Ta razlika u cijeni karata po osnovu cijene povlaštenih kategorija i osnovne cijene mjesečne karte ide isključivo na štetu GRAS-a tako da je godišnji prihod od prevoza samo po osnovu izuzetno velikih popusta manji preko 20,6 miliona KM. Interesantno je da osim GRAS-a niti jedan drugi davalac komunalnih usluga ne daje ni najmanji popust na svoje cijene bez obzira na socijalni status korisnika.

Od ukupnog novca za subvenciju prevoza, preduzeće GRAS u budžet Kantona vrati preko dva miliona KM po osnovu plaćanja PDV, te tako GRAS-u po osnovu subvencija preostane cca 12 miliona KM.

Ostatak sredstva izdvojenih iz budžeta za prethodnu godinu usmjeren je na otplatu kredita ugovorenih u ranijem periodu za remont i modernizaciju dijela pruge, nabavku vozila i sl.

Iz svega gore navedenog smatramo pogrešnim navod da je Vlada KS „dala novac GRAS-u“, kao i da je „narodni novac otišao u GRAS“ jer se radi zapravo o novcu kojim je Vlada Kantona dijelom platila prevoz za socijalne kategorije građana. Na kraju složićete se da ipak „neko“ mora platiti kartu: bilo korisnik usluge ili u ovom slučaju Kanton. Naravno, ako želimo imati javni gradski prevoz.

KJKP GRAS Sarajevo
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1175 on: October 12, 2011, 15:22:41 »

Danas sam vidjela na 31e uredno troja vrata otvorena u toku vožnje.I to nije prvi put.Gbr nisam vidjela ali mislim da je 418.Ha ya
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1176 on: October 12, 2011, 15:26:56 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/58847-haris-kadic-imenovan-za-generalnog-direktora-gras-a.html

Haris Kadić imenovan je danas za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo.

"Nadzorni odbor KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo je, nakon završene konkursne procedure izbora i imenovanja generalnog direktora preduzeća, na današnjoj sjednici donio odluku da za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo imenuje Harisa Kadića, dipl.ecc", saopćeno je iz Službe za odnose sa javnošću GRAS-a.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1177 on: October 12, 2011, 17:18:26 »

Danas sam vidjela na 31e uredno troja vrata otvorena u toku vožnje.I to nije prvi put.Gbr nisam vidjela ali mislim da je 418.Ha ya

koda ikarbusa je komplikovana blokada vrata tako da se to odmah deblokira jer oduzima vrijeme u voznji...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1178 on: October 12, 2011, 19:17:43 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/58847-haris-kadic-imenovan-za-generalnog-direktora-gras-a.html

Haris Kadić imenovan je danas za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo.

"Nadzorni odbor KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo je, nakon završene konkursne procedure izbora i imenovanja generalnog direktora preduzeća, na današnjoj sjednici donio odluku da za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo imenuje Harisa Kadića, dipl.ecc", saopćeno je iz Službe za odnose sa javnošću GRAS-a.

kakva je njegova proslost i iskustvo?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1179 on: October 12, 2011, 22:28:52 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/58847-haris-kadic-imenovan-za-generalnog-direktora-gras-a.html

Haris Kadić imenovan je danas za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo.

"Nadzorni odbor KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo je, nakon završene konkursne procedure izbora i imenovanja generalnog direktora preduzeća, na današnjoj sjednici donio odluku da za generalnog direktora KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo imenuje Harisa Kadića, dipl.ecc", saopćeno je iz Službe za odnose sa javnošću GRAS-a.

kakva je njegova proslost i iskustvo?

Ja mislim da je on radio u Bosnalijeku prije rata kao dipl.ekonomista.Izgurao se.
Ako bar mislim da se radi baš o toj osobi za koju mislim da jeste.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1180 on: October 12, 2011, 23:11:53 »

Jeli istina da u GRAS-u fali vozača iako je prepolovljen broj vozila, i da je dio vozača napustio GRAS u zadnje dvije godine?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1181 on: October 15, 2011, 23:04:55 »

A šta je sa 4159 nisam u toku nekoliko dana?
4160 upropašten to znam...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1182 on: October 15, 2011, 23:18:23 »

Pa pozadi je naškraban metalik lakom, uključujući i registracijsku tablicu, a stakla unutra su u užasnom stanju,  gora nego u većine drugih trola.

U toku dana 4142 koji je nedavno detaljno očišćen dobio je škrabotinu na zadnjem poklopcu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1183 on: October 16, 2011, 00:11:44 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1184 on: October 17, 2011, 00:16:20 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4ugVwjLjwdk&feature=player_embedded[/youtube]

objasnjenje  Huh?
Logged


Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.064 seconds with 22 queries.