bhbus.ba
May 15, 2024, 10:46:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311758 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1155 on: October 01, 2011, 17:59:39 »

Drug ima jedna druga stvar koju niko ne spominje a to je da su ovi tramvaji jako veliki potrošači električne energije. Dakle nisu isplativi s tog aspekta, Npr Satra 3 koja je dva puta jača i brža potroši duplo manje struje od starih prijeratnih sarajevskih tramvaja.
Znam ja da naši tramvaji nisu u idealnom stanju ali kakva ti korist od tramvaja kad nam i pruga ne valja. Kakav god da kupiš tramvaj ako ti ne valja pruga džaba ti da je "space shuttle". Međutim i ti ovakvi tramvaji voze, znači rade prevoze putnike i jako dobro dođu pogotovo u špici kad se raja vraća ili ide na posao. Ali autobusa i minibusa nema nikako. Ni starih ni novih. Mislim da je nabavka tih vozila prioritet svih prioriteta. GRAS jos dugo vremena nece biti u situaciji da kupi nove buseve ali treba onda traziti dobro ocuvane polovnjake kojih ima samo treba malo bolje potraziti. Pa MB 405 GT su kupljeni stari dakle polovni i da su imali malo bolje odrzavanje sve i jedan bi vozio i dan danas bez problema. A kupljeni su sa skoro po 15 godina neki...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1156 on: October 01, 2011, 18:11:26 »

Mreža nekad u špici mogla podnijet do 63 K2 sada  manje jer satre imaju reduktore od 90 kw,a obične 45.Tu su i jači KT8D5.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1157 on: October 01, 2011, 18:56:43 »

E oovako da pojednostavimo stvari. Zna li ko koliko je CTS placao MAN ove NL 313. Ne vjerujem da su po komadu koštali više od 150 000 KM. Uzećemo da su koštali 200 000 KM. Znači za 20 autobusa ti je potrebno 4000000 KM. To je otprilike da 40 ak vozila GRASa dobiju po reklamu na čitav autobus. Mislim da se može "nagurati" toliko autobusa koji će bez problema raditi narednu godinu dana. (reklama za godinu dana je cca 10 000 KM). Nravno nebi trebalo izbjegavati ni IK206 niti Lions Classice a IK 201 svakako je potrebno farbanje. E tu bi vlada trebala odgirati ulogu tj firmama tipa Telecoma, electroprivrede, fabrike duhana, raznoraznih banaka, Osiguravajucih kuca sugerira da prednost pri zakupljivajnu reklamnog prostora imaju vozila GRASa. Tim potezom bi bili " i vuci siti i ovce na broju". Vozila svakako voze sa relamom ili bez reklame. Ove pomenute firme svakako ulazu u marketing, a vlada nebi imala nikakvih izdataka.

Zato ja kažem dajte osposobite 804 i 849 i 461 da zgrnete barem i sitniš. To je 15000+15000+17000 godišnje= 47.000 maraka opravak barem još 2-3 busa.

A što se tiče tramova i tu situacija nije bajna jest da ih ima u rezervi ali su u katastrofičnom stanju. A koliko vidim ovo su trodijelni i ovakvi bi nama trebali jer se u satre 2 i češke k2yu  toliko raje nagura da ti ne možeš ni sanjat da ćeš ući u prvi tramvaj koji naiđe. Također ne volim što smo kanta za evropske otpatke ali tramvaja sad vozni ima oko 60-65 a svaki dan na vožnju izlazi oko 50 a kad bude počela radit šestica to je oko 10 tramvaja svaki dan više znači knap.

Iskreno i ja bih volio da dođu busevi ili minibusevi ili trole ali i ovo ako je džaba bolje nego naši "ohrndani, zahrđali i odvartni" češki tramvaji Pogledajte samo 289,231,258,286 kako su odvratni...   Angry Angry Angry

Subjektivno: Ovi mi se sviđaju jer imaju neki staroevropski štih

Ja mislim da to nije baš tako kao što ti misliš, pa 804 je promjenio dvije reklame  a da nije ni izašao u promet i ubrao je pare. Ako je produžena reklama za 849 to je onda bilo u decembru ili januaru, jer je tad istekla godina i ubrao je i on svoje pare. 461 mislim da ovih dana puni dvije godine sa Turkish Airlines reklamom, i ako su uplatili za narednu godinu, onda je možda i on ubrao pare, a nevjerujem da investitor razlikuje 461 i 464, i 804 od 816 i 844. Oni uberu pare jednom godišnje i to je to.

Što se tiče tramvaja ima ih ispravnih, ali koji trenutno ne izlaze, neki nisu još nikad vozili, vjerovatno će dio tih tramvaja biti uključen nakon renoviranja pruge. Inače broj tramvaja koji su u upotrebi godinama se održava na zadatom broju između 70-75.
Što se tiče donacije, nezna se još ništa, kao npr. ima li još kanditata za prijem donacije i koliko je tramvaja u igri, može biti 2, 5, 10, 15...
« Last Edit: October 01, 2011, 19:00:07 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1158 on: October 03, 2011, 17:51:11 »

Općinski sud u Sarajevu zabranio štrajk GRAS-u.
http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/111003084
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1159 on: October 04, 2011, 13:28:45 »

http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/111004051
Potpuna obustava saobraćaja od Lukavice ka Nedžarićima

Biće promjene trase kretanja vozila JGP-a
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1160 on: October 04, 2011, 14:58:31 »

Šta se dešava sa linijom 39?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1161 on: October 04, 2011, 17:43:19 »

Na osnovu Rješenja Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, radi izvođenja radova na izgradnji kružnog toka u ulici Lukavička cesta (X Transvezala) na raskrsnici sa G Transvezalom, od 5. do 25. oktobra 2011. godine u vremenu od 00.00 do 24.00 sati, doći će do izmjene u odvijanju javnog gradskog prevoza
Do izmjena će doći u odvijanju javnog gradskog prevoza i to: autobuska linija broj 31e Dobrinja - Vijećnica će saobraćati ustaljenom trasom do raskrsnice sa Lukavičkom cestom, te će skretanjem desno nastavljati kretanje trolejbuskom trasom do okretnice Dobrinja i obrnuto.Autobuska linija broj 31 Nedžarići - Dobrinja u povratku iz smjera Dobrinje će saobraćati trolejbuskom trasom do raskrsnice sa Lukavičkom cestom, te dalje nastavlja saobraćati ustaljenom trasom.
Na trolejbuskim linijama 103,107 i 108, može doći do kratkotrajnih obustava saobraćaja u trajanju do 10 minuta i nemogućnosti poštivanja reda vožnje zbog izvođenja radova na izgradnji kružnog toka.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1162 on: October 06, 2011, 20:24:02 »

Proradio čini mi se 826 na terminalu je park
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1163 on: October 06, 2011, 20:52:18 »

Proradio čini mi se 826 na terminalu je park

jeste radio je danas na Jagomiru vozio ga vozac koji inace vozi 840 i non stop se zalio na ovog 826

btw 414, 415 i 416 su jos uvijek "izbaceni" iz saobracaja radi tehnickog pregleda
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1164 on: October 06, 2011, 21:14:42 »

Ako se ovako nastavi sa tehničkim pregledima (ono nemogu tvrditi ali imam utisak da se dosad žmirilo na takve nedostatke) neće trebati ni kvarovi ni štrajk... ali bolje i to nego da neko pogine.

Baš sam htio da pitam za 414 i 415 jer znam da su stigli i registrovani "u paketu" sa 416.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1165 on: October 06, 2011, 21:16:12 »

Vidio sam da je danas 464 završio negdje drugo jer nije na 23. Vjerovatno je zakrpio negdje gdje fali neki od ove trojice.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1166 on: October 06, 2011, 22:12:29 »

Ako se ovako nastavi sa tehničkim pregledima (ono nemogu tvrditi ali imam utisak da se dosad žmirilo na takve nedostatke) neće trebati ni kvarovi ni štrajk... ali bolje i to nego da neko pogine.

Baš sam htio da pitam za 414 i 415 jer znam da su stigli i registrovani "u paketu" sa 416.

naravno da se "žmirilo" međutim grad je pun saobracajnih inspektora koji osim sto "skidaju tablice" taksistima imaju pravo kontrolisati i vozila javnog gradskog prevoza. Tako da više ne treba da čudi to što i vozači odbijaju voziti poluispravna da ne kazem neispravna vozila
Logged
man 834
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #1167 on: October 06, 2011, 22:28:31 »

464 sad cesto vidam na 27 da radi petezno trecu smjenu...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1168 on: October 07, 2011, 13:12:06 »

Izgleda da je na 850 riješen problem sa displejom i radio-stanicom, jer mu oboje radi kako treba. Smiley

414 i 416 su još uvijek parkirani a 415 je uključen u saobraćaj.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1169 on: October 07, 2011, 16:15:38 »

464 sad cesto vidam na 27 da radi petezno trecu smjenu...

Jeste on radi dvosmjenski red na lin 23 105/210 ako nešto ne ispadne na 23 onda pokriva nešto drugo navečer, a danas je prešao na 27/27b čitav dan. Mjesto njega je na 23 vozilo 460. Inače 464 je pune 2 godine radnim danom i subotom i skoro svake nedjelje radio na Rajlovcu. Ovo je prvi put da je na nekoj drugoj liniji. Neću da se taj bus pomjeri sa 23  Cry Cry Cry

Ja nisam vidio 415 da radi jutros je bio parkiran u garaži u paketu sa 416 i 414. Inače i 854 je ispao pa sad mjesto njega radi 822 na njegovoj liniji.

Jučer je 813 sam radio na lin 15 u drugoj smjeni pa se 846 nekako vukao uzbrdo na lin 15 : uskočio je 2-3ture.
Logged
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.059 seconds with 23 queries.