bhbus.ba
May 15, 2024, 08:51:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311754 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #990 on: September 06, 2011, 22:45:48 »

Nek od profita kojeg uberu plate kaznu za nelegalan upad i nek im se skinu tablice.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #991 on: September 06, 2011, 23:11:29 »

Ima da im se polome autobusi i na redovnim prigradskim linijama, preko Vogošće, Ilijaša, Tarčina, Rakovice... Neće moći ni naplaćivati karte, jedino da uzmu 2, odnosno 3 konduktera po vozilu, pa da svaki stoji kod vrata.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #992 on: September 07, 2011, 09:04:26 »

Evo i ja nešto da kažem kad se ovako zakuhalo:

Prvo: Tramvaja ako ne bude bilo nastat će kolaps jer su tramvaji žila kucavica desne strane obale grada Sarajeva.

Drugo: Trolejbusa ako ne bude bilo paralizirana ostaje Dobrinja i čitava lijeva strana grada Sarajeva.

Treće: Centrotrans ako bude i digao svu mašineriju na noge, znači sve slobodne ispravne ,neispravne, polurashodovane autobuse ne može pokriti niti trećinu polazaka na svim linijama Grasa. Pored toga nemaju gradskih autobusa dovoljno, koliko sam ja upoznat jedina gradsko-prigradska vozila su im manovi nl 313. Slobodnom računicom sam došao do zaključka da je za poštovanje svih polazaka na Grasovim redovima vožnje potrebno najmanje oko 120-130 autobusa što znači slijedeće: KOLAPS i u autobuskom saobraćaju. Mislim da ne mogu više od 30-50 autobusa izbacit na vožnju iz Centrotransa, što u prenesenom značenju govori slijedeće: SAMO PO 1 AUTOBUS NA SVAKU OD LINIJA. Napomenimo da na 21 radi 5 autobusa, na 15 radi 5 autobusa,na 23 rade 4 autobusa, na 27 rade 4 autobusa na 31e rade 4 autobusa i još mnogo drugih linija je ovakva situacija.

Četvrto: Minibuski saobraćaj iako i Gras kuburi ni sa Centrom neće biti bolja situacija, Građani Mahmutovca, Vratnika, Sedrenika, Komatina, Širokače,Hladivoda,Huma, Bakaravca, Osenika, Trznja, Budmulića, Pendečića i slično se varaju ako misle da će tu voziti savremeni turustički minibusi marke isuzu. Pa i da Centrotrans nabavi istog momenta 10 novih ultra, mega , giga modernih minibusa za prevoz na gradskim linijama situacija se neće promjeniti jer također slobodnom računicom se da zaključiti da za poštovanje svih voznih redova na minibuskim linijama Grasa potrebno je 50-70 minibusa na nešto više od 30-ak linija. 10 minibusa ne znači ništa.

Peto: Kada ljudi kažu : "Treba njima konkurencija" slažem se , ali zdrava konkurencija, a ne bolesno srljanje na linije poput 31e,21,22,33,28 i sl. Hajmo neka centro vozi 15,23,27,23c,15b, pa ljudi moji pobjegli bi glavom bez obzira nakon nekoliko krugova. Osim toga sve Evropske  metropole  ( a mi težimo tomu ) imaju jedinstvenog prvoznika na području jednog grada.

I za kraj što reći nego: NAPRIJED GRAS I NE DAJTE SE !!!
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #993 on: September 07, 2011, 10:27:45 »

Ma ja.

Pa cete proci kao oni iz ZFBH, kada su im doveli masinovodje iz OSBIH i specijalce.

Centrotrans ce expresno prikupiti autobuse iz cijele BiH, a ako treba dobit ce ih i iz Rijeke i Zagreba. I nikad vise kapiju necete preci.  Prema tome, bolje malo hladne glave razmisliti kako dalje.

Sve dok sami radnici ne srede GRAS iznutra, dok ne prestane krasti sve sto nije zabetonirano, dok ne prestanu namjerno unistavati imovinu firme, dok ne izvrse pritisak da se vozila napokon pocnu pravilno odrzavati, GRAS nema nikakvu buducnost...

GRAS-u niko ne moze pomoci izvan GRAS-a, sve dok se on sam ne pocne mijenjati...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #994 on: September 07, 2011, 11:27:33 »

Ma ja.

Pa cete proci kao oni iz ZFBH, kada su im doveli masinovodje iz OSBIH i specijalce.

Centrotrans ce expresno prikupiti autobuse iz cijele BiH, a ako treba dobit ce ih i iz Rijeke i Zagreba. I nikad vise kapiju necete preci.  Prema tome, bolje malo hladne glave razmisliti kako dalje.

Sve dok sami radnici ne srede GRAS iznutra, dok ne prestane krasti sve sto nije zabetonirano, dok ne prestanu namjerno unistavati imovinu firme, dok ne izvrse pritisak da se vozila napokon pocnu pravilno odrzavati, GRAS nema nikakvu buducnost...

GRAS-u niko ne moze pomoci izvan GRAS-a, sve dok se on sam ne pocne mijenjati...

Za održavanje se slažem jer je katastrofa ali ako budemo hladno gledali kako sve prolazi nigdje nećemo stići. Također ne treba ni srljati ali kad i drugi imaju tako napadnu i agresivnu kampanju i GRAS mora malo zagristi.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #995 on: September 07, 2011, 12:10:12 »

Ma ja.

Pa cete proci kao oni iz ZFBH, kada su im doveli masinovodje iz OSBIH i specijalce.

Centrotrans ce expresno prikupiti autobuse iz cijele BiH, a ako treba dobit ce ih i iz Rijeke i Zagreba. I nikad vise kapiju necete preci.  Prema tome, bolje malo hladne glave razmisliti kako dalje.

Sve dok sami radnici ne srede GRAS iznutra, dok ne prestane krasti sve sto nije zabetonirano, dok ne prestanu namjerno unistavati imovinu firme, dok ne izvrse pritisak da se vozila napokon pocnu pravilno odrzavati, GRAS nema nikakvu buducnost...

GRAS-u niko ne moze pomoci izvan GRAS-a, sve dok se on sam ne pocne mijenjati...

Za sve ima pravni lijek.
Ugušiti glas radnika radi interesa CTS-a je presmiješan.Kad smo već kod interesa priča o nasilnom ulasku na linije u slučaju štrajka je još smješnija i ja ti kažem i za nju postoji pravni lijek.Ako se nekome isplati opet potezati stranačke linije i relacije po sudovima za kojekakve presude.
Dovoljan je ministar Lulić tzv.stručnjak koji doista pojma nema o poslu,radije neka se vrati na fakultet i dalje fotokopira tuđe radove umjesto što se premješta iz fotelje u fotelju,to je pametnije.
Nije nadležan on da rješava GRAS i da mu bude to jedini posao,ali zna se koliko je i on "uradio".
GRAS je javni servis KS i mora biti na usluzi građanima i po linijama koje nemaju profita i koje imaju.
CTS je obični gladež s obzirom da svaki dan imaš tonu prevoznika pa makar i sa jednim vozilom koji će voziti i upadati u linije i što oni gube.Bolje im je da se posvete ruglu u centru grada zvana Autobuska stanica koja se godinama premeće po novinama i priča o rekonstrukciji.A neka se GRAS-a i unutrašnjih problema oni ostave jer to nije njihov posao niti oni imaju prinadležnosti u GRAS-u.
O monopolu CTS-a bi se moglo pričati,kako su i na koji način uveli i ušli u linije GRAS-a koje njima odgovaraju,to je i kao fer prema svim građanima koji napaćeni čekaju rješenje problema? Roll Eyes
Bilo kakav ulazak CTS-a u GS neće poboljšati uslugu GRAS-a niti će riješiti probleme unutar GRAS-a ni na relaciji sa Kantonom.Ulazak te tzv. "zdrave konkurencije".
« Last Edit: September 07, 2011, 12:26:07 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #996 on: September 07, 2011, 20:58:48 »

Treće: Centrotrans ako bude i digao svu mašineriju na noge, znači sve slobodne ispravne ,neispravne, polurashodovane autobuse ne može pokriti niti trećinu polazaka na svim linijama Grasa. Pored toga nemaju gradskih autobusa dovoljno, koliko sam ja upoznat jedina gradsko-prigradska vozila su im manovi nl 313. Slobodnom računicom sam došao do zaključka da je za poštovanje svih polazaka na Grasovim redovima vožnje potrebno najmanje oko 120-130 autobusa što znači slijedeće: KOLAPS i u autobuskom saobraćaju. Mislim da ne mogu više od 30-50 autobusa izbacit na vožnju iz Centrotransa, što u prenesenom značenju govori slijedeće: SAMO PO 1 AUTOBUS NA SVAKU OD LINIJA. Napomenimo da na 21 radi 5 autobusa, na 15 radi 5 autobusa,na 23 rade 4 autobusa, na 27 rade 4 autobusa na 31e rade 4 autobusa i još mnogo drugih linija je ovakva situacija.

CTS ako i izađe na ulice, kako sam ranije rekao, baziraće se na par "glavnih" linija, tj. one linije koje su česte tipa za Ilijaš, Vogošću, Komercijala, možda i Hrasnica pa da se raji tu pokažu i zarade koji poen za sebe. Neće oni izlaziti na sve linije... znaju oni šta rade. A i to će izvesti na linije turističke buseve, raja će se oduševiti, a ne zna raja da je to privremeno i da se CTS samo šepuri tim busevima. Mislim da za tu operaciju CTS ima dovoljno buseva, jer može on povući buseve iz RJ Visoko, Kiseljak/Fojnica, Ilijaš i Olovo, a tu uvijek ima 15-tak buseva  u bazi koji ne rade stalno....


Al pusti to, ja sam htio reći da je gbr 13 izgleda prefarban i to solidno pravo urađen, a da su 422 i 668 u prometu ponovo Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #997 on: September 07, 2011, 21:44:12 »

Po drugi put demant o tzv. napuštanju minibuskog saobraćaja:
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/53233-necemo-odustati-od-minibuskog-saobracaja.html


Samo u ovom zadnjem pasusu oko izlaska iz krize (vezano za karte službenika) se ne slažem da je to jedini način.
Ima tu još mnogo stvari koje firmu trebaju dići na noge.Ali proces oko toga je dug i težak.Očito to neko uporno neće da shvati.
« Last Edit: September 07, 2011, 21:52:34 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #998 on: September 07, 2011, 21:53:27 »



Izvor: Gras facebook profil.
Logged

Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #999 on: September 07, 2011, 22:46:24 »



Za sve ima pravni lijek.
Ugušiti glas radnika radi interesa CTS-a je presmiješan.Kad smo već kod interesa priča o nasilnom ulasku na linije u slučaju štrajka je još smješnija i ja ti kažem i za nju postoji pravni lijek.Ako se nekome isplati opet potezati stranačke linije i relacije po sudovima za kojekakve presude.
Dovoljan je ministar Lulić tzv.stručnjak koji doista pojma nema o poslu,radije neka se vrati na fakultet i dalje fotokopira tuđe radove umjesto što se premješta iz fotelje u fotelju,to je pametnije.
Nije nadležan on da rješava GRAS i da mu bude to jedini posao,ali zna se koliko je i on "uradio".
GRAS je javni servis KS i mora biti na usluzi građanima i po linijama koje nemaju profita i koje imaju.
CTS je obični gladež s obzirom da svaki dan imaš tonu prevoznika pa makar i sa jednim vozilom koji će voziti i upadati u linije i što oni gube.Bolje im je da se posvete ruglu u centru grada zvana Autobuska stanica koja se godinama premeće po novinama i priča o rekonstrukciji.A neka se GRAS-a i unutrašnjih problema oni ostave jer to nije njihov posao niti oni imaju prinadležnosti u GRAS-u.
O monopolu CTS-a bi se moglo pričati,kako su i na koji način uveli i ušli u linije GRAS-a koje njima odgovaraju,to je i kao fer prema svim građanima koji napaćeni čekaju rješenje problema? Roll Eyes
Bilo kakav ulazak CTS-a u GS neće poboljšati uslugu GRAS-a niti će riješiti probleme unutar GRAS-a ni na relaciji sa Kantonom.Ulazak te tzv. "zdrave konkurencije".


I jos jedna napomena.
"Vi" ste fokusirani na CTS, ne kontate da on nije bitan. Konkurencija ce doci bio to CTS ili ne, i cak je GRAS-u bolje da to bude CTS a ne Veolija ili Arriva ili neko treci, jer ce ih tek ti pregaziti!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1000 on: September 07, 2011, 23:52:08 »

Ljudi, Konkurencija postoji već 50 godina. Ilijaš, Hadžići, Vogošća, sve je to Sarajevo.
Borba za liniju prema Ilijašu postoji barem 45 godina.
Centrotrans na užem području grada ima liniju za Aerodrom koju ne održava, mada su upisani u RRV.

Centrotrans je htio da se izbori monopol na području općine Ilijaš Iako to stanovništvu Ilijaša koje radi u Sarajevu ne odgovara.

Kada je već GRAS došao u vidno loše stanje oni su pojačali svoje aktivnosti. U jednom trenutku su postigli da GRAS obustavi saobraćaj na liniji 29, tako da je samo Centrotrans imao liniju za Kamenicu. Međutim stanovništvu to nije odgovaralo pa su zaprijetili blokadom puta tako da se GRAS tamo vratio za 2-3 dana, e onda je uslijedio nezakoniti upad na komercijalu, pozivajući se na 12 redova vožnje koji su navodno nelegalno doneseni 2004.

E sad se pitam zašto se Centrotrans nije pobunio odmah po donošenju tih redeova vožnje? Možda ih je bilo sram što su i sami par mjeseci pod izgovorom "spajanja sa Istočnim Sarajevom" nezakonito upali na GRAS-ove linije 27, 31e i 107 čitavom dužinom i trasom! A s druge strane da su u tom trenutku digli buku oko tih 12 linija i postigli ponovno raspisivanje tendera nebi uspjeli, jer je GRAS imao dovoljan broja adekvatnih vozila za gradski saobraćaj. "Japanci" su bili u dobrom stanju, a bilo je dosta i drugih autobusa. Već iduće godine nabavljeni su niskopodni Neoplani i novi  Ikarbusi 201 tako da je te godine CTS imao još manje šanse.

Oni su povremeno dizali buku, ali su se na završni potez odlučili kada je već bilo očito da je GRAS teško bolestan i da su oni u boljoj situaciji. Sad kad počne usklađivanje redova vožnje i javni pozivi Centrotrans će vjerovatno uzeti komercijalu a ako dođe do jedinstvenog tarifnog sistema uzeće makar 10 od 12 linija. Da su ti javni pozivi bili 2004 ili 2005 GRAS bi ih pomeo ko prašinu!
Ja bi volio da dođe Veolia jer oni su svjetski broj 1. Podržao bih i Centrotrans da su fer i pošteno krenuli.
« Last Edit: September 07, 2011, 23:53:45 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1001 on: September 07, 2011, 23:55:23 »

drug ako ti dodje Veolija onda smo tek "naj***li"...Veolia je dobra u zemljama EU: u Ostatku Evrope Veolija je katastrofa. KUpuju se nekvalitetnih Ikarbusi i sl smece. Necemo imati Bog zna kakve "nafake" od Veolije...
« Last Edit: September 08, 2011, 10:40:07 by The_Dubster » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1002 on: September 08, 2011, 01:01:40 »

drug ako ti dodje Veolija onda smo tek "naj****i"...Veolia je dobra u zemljama EU: u Ostatku Evrope Veolija je katastrofa. KUpuju se nekvalitetnih Ikarbusi i sl smece. Necemo imati Bog zna kakve "nafake" od Veolije...

Pa eto,ja lično ne znam za Veoliju (kvalitet mislim) ili nekog drugog,možda kupe neku company ili otvore svoju ovdje pa voze.Tender je otvoren za sviju,ko misli da more ispuniti uslove more se javit:
« Last Edit: September 08, 2011, 10:40:35 by The_Dubster » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1003 on: September 08, 2011, 10:42:24 »

Nego ljudi, pojasnite mi ovo... CTS sa glavne ima polazak za Kamenicu u 16.00, a oko 16.10-16.15 fođe GRASov bus na AS sa istom linijom i onda vozi za njim, pa sad, jel može neko objašnjenje zašto to tako ide i jel ovaj polazak CTSa neregularan i čudno mi da GRASov bus u ovakvoj situaciji polazi sa CTSove stanice?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1004 on: September 08, 2011, 10:46:42 »

Najgore će biti ako neki mali preduzetnici vide šansu u JGP-u, onda bi mogli očekivati i krntije od 20-25 godina.
Eno vidite sa čim je Bosmekni ušao u JGP Zenica.
Mada s druge strane ima i pozitivnih primjera npr. Banja Luci gdje bogatiji privatnici imaju Citare i Manove NL2x3.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.