bhbus.ba
May 15, 2024, 05:44:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311724 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #930 on: August 31, 2011, 21:56:38 »

Smajliji su ti pravi ne može se bolje opisati nego sa njima
Logged
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #931 on: August 31, 2011, 22:45:14 »

Ne znam jeli bilo ali ako je obrisite.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UYSJh2GQ710[/youtube]
« Last Edit: August 31, 2011, 22:48:54 by The_Dubster » Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #932 on: August 31, 2011, 23:26:38 »

Tako ima mnogo nelogičnosti u ovom prilogu.
Apsolvirali smo oko karata barem hiljadu puta.
Nisu mi poznati kriteriji (o cijeni karte) o kojima predstavnici govore da su bilo gdje u svijetu aktuelni pa ni ovdje i da se isti primjenjuju(socijalni status,obećanja predizborna i sl.)
Žalosno je što nove generacije intelektualaca od sebe prave obične budale.
Besim Mehmedić tadašnji premijer KS-a je obećao "nekakve karte" po "nekakvoj cijeni" koju je pred izbore utvrdio samo ne znam na osnovu čega i da li se je konsultovao sa GRAS-om ili ih doveo pred svršen čin,ili samo bilo daj lovu jer smo propali ko kauč.Biće da je ovo drugo.
Druga stvar mnogi ljudi vaze o cijeni karte koju moraju isto da plate za jednu ili 10 stanica,a ovdje se bune na cijenu po zonama koja je utvrđena realno.Interesantno.Da li je Ok da neko iz Tarčina vozari po istoj cijeni kao onaj u zoni A?
Neovisno od problema koje GRAS ima sa finansijama i mnogim drugim stvarima mislim da je i previše da se isti tovari na budžet Grada i da Grad samo odriješi kesu za finansiranje karata i GRAS-a i da privremeno kao rješava probleme i tako se vrtimo u krug...i bla bla
Ne bi dalje da ulazim u neke stvari,ali bilo bi bolje studentima-predstavnicima da su se dobro nasekirali oko kolega u studentskim domovima koji žive poput štakora u odvodnim cijevima.
Stvarni izračun studentske godišnje karte ili mjesečnog kupona ima svoju metodologiju,a ja ne mogu davati objašnjenja zašto GRAS i Kanton nastupaju politički i dodvorački.Ekonomija opet u drugom planu.GRAS će svakako platiti skupu cijenu svog neznanja,nerada i sl. Undecided
Koliko će nadležni u GRAS-u uključiti mozak po pitanju karata i nerealnih zahtjeva ja to ne znam i to će se vidjeti,mislim čak da su trofač po pitanju tarifnog sistema koji se mora prepraviti jer sadašnje stanje je neodrživo.
Dalje,GRAS je omogućio i sebi manji trošak oko štampanja mjesečne karte koju su žarko želili studenti jer im je kao ova skupa odmah da dadnu.Nikako udovoljiti.I onda se nađe neki mudrac da kaže kako štamparija posluje negativno i da priča o politici vođenja firme i organizacije posla.
« Last Edit: August 31, 2011, 23:39:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #933 on: August 31, 2011, 23:52:51 »

Možda je do mene da mi je promakao, a možda ga stvarno dosad nismo imali... Al et danas uhvaćen gbr 839

ovaj je u zadnje vrijeme dosta na liniji 24 Stup-Zabrđe, ako se ne varam.
Mislim da je prije nekih godinu i po važio za jednog od najgorih Japanaca.

Od "živih" japanaca ti fale 808 i 829
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #934 on: September 01, 2011, 00:12:53 »

Trolu 4153 imamo ,ali 4139,4149,4152,4425 se ne daju vidjeti....:-(
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #935 on: September 01, 2011, 09:14:11 »

Možda je do mene da mi je promakao, a možda ga stvarno dosad nismo imali... Al et danas uhvaćen gbr 839

ovaj je u zadnje vrijeme dosta na liniji 24 Stup-Zabrđe, ako se ne varam.
Mislim da je prije nekih godinu i po važio za jednog od najgorih Japanaca.

Od "živih" japanaca ti fale 808 i 829

Ma i sad nije neka sreća, Prošle godine je čitavoljeto radio na 23a živa katastrofaje tad bio mogu mislit tek kakav je sad. Što se tiče 808 ja sad postavljam sliku jer sam ga slikao na Vlakovu.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #936 on: September 01, 2011, 11:56:16 »

Trolu 4153 imamo ,ali 4139,4149,4152,4425 se ne daju vidjeti....:-(

aj mozes mi dati link pa da uvrstim i nju?

Od "živih" japanaca ti fale 808 i 829

808 na mjestu...

a da li možete pogledati aktivni vozni park pa mi javiti koji od buseva definitivno više neće na cestu pa ih prebacimo u temu o rashodovanim vozilima?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #937 on: September 01, 2011, 12:33:07 »

4125, 4138, 4140, 4420, 4426 i 4431 su stali u periodu između prošlog ljeta i nove godine. Veće su šanse da budu popravljeni 4301 i 4302 nego neki od gore pomenutih.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #938 on: September 01, 2011, 14:41:43 »

Trolu 4153 imamo ,ali 4139,4149,4152,4425 se ne daju vidjeti....:-(

aj mozes mi dati link pa da uvrstim i nju?


http://img231.imageshack.us/img231/7843/picture008copy.jpg
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #939 on: September 01, 2011, 16:26:55 »

pretpostavljam da su rashodovani 4139 i 4425? i šta je sa ovim "novim" trolama 4149 i 4152?
4425, 4149, i 4152 sam danas vidio (vozio se u 4425). Mislim da je i 4139 živ.

"Švicarci" 4147, 4154 i 4157 su duže vremena van funkcije, ali mislim da će bar neki od njih biti popravljen kad stignu dijelovi. 4147 je skroz malo radio.

Već neko vrijeme ne rade 4141, i 4416, a dugo nisam vidio 4129 i 4411, ali još nisam siguran za njih.
« Last Edit: September 01, 2011, 16:29:13 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #940 on: September 01, 2011, 17:10:06 »

Sarajevo:Minibuski saobraćaj u KS  više nije zanimljiv GRAS-u?!
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/52333-gras-odustaje-od-minibuskog-saobracaja.html
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #941 on: September 01, 2011, 17:11:15 »

onda će bit belaja pravo ako  se ovo desi...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #942 on: September 01, 2011, 20:10:23 »

Sarajevo:Minibuski saobraćaj u KS  više nije zanimljiv GRAS-u?!
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/52333-gras-odustaje-od-minibuskog-saobracaja.html


nije nikad ni bio samo su ga održavali kao nužno zlo. Troškove nerentabilnosti pokrivala je gradska uprava....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #943 on: September 01, 2011, 20:37:12 »

Sarajevo:Minibuski saobraćaj u KS  više nije zanimljiv GRAS-u?!
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/52333-gras-odustaje-od-minibuskog-saobracaja.html


nije nikad ni bio samo su ga održavali kao nužno zlo. Troškove nerentabilnosti pokrivala je gradska uprava....

Ma to ti je priča aktuelna od prije rata.
Samo eto se nadam u interesu građana da će se riješiti problem koji imaju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #944 on: September 02, 2011, 10:03:37 »

Sarajevo:Minibuski saobraćaj u KS  više nije zanimljiv GRAS-u?!
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/52333-gras-odustaje-od-minibuskog-saobracaja.html

Mislim da ce ovo biti demantovano, jer bez obzir sto GRAS nije u stanju da normalno posluje, stvari poput minibuskog sobracaja, benzinske pumpe, stamparije i slicno su odlican argument upravi za "pregovore" sa Vladom KS, tako da ga se nece jednostarno odreci makar nemali vise niti jedan ispravan minibus.

Inace, ja za razliku od strucnog managementa GRAS-a u zadnjih 20-30 godina, itekako vidim potencijal u minibuskom saobracaju.
Al ne ovom kao sada, koji je zamrznut pocetkom 1970-ih, vec u savremenom kakav je zapadnoj Evropi, gdje se koriste mini terminali za minibuse, koji onda i autobuske linije ucine isplativim.

Jedan brzinski primjer (nemojte komentarisati jer je cisto ilustracija): Bus linija velikog kapaciteta (15m niskopodni) na liniji npr Zelj stanica (ili jos bolje Marijin Dvor) - Buca potok uz koju se nalaze minibus terminali u Pofalicima za npr 2 minibus linije, pa onda drugi minibus terminal u Buca potoku sa jos 2 linije. Koriste se vremenske karte, i na taj nacin oni osiguraju da je isplativa i autobuska i minibuska linija.

Realno, ljudi cesto nisu ni svjesni u kojoj se mjeri koriste minibusevi, jer cesto kada odu negdje u zapadnu Evropu vrte se po strogom centru grada. A koriste ih Paris, Rim, Milano, Bologna, Prag, Budimpesta, itd, itd...

« Last Edit: September 02, 2011, 10:14:08 by Ins » Logged
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.