bhbus.ba
May 15, 2024, 08:37:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311754 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #825 on: August 07, 2011, 22:38:16 »

Izgleda da će sutra biti obustava saobraćaja:

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, na zahtjev Koordinacionog odbora udruženja poljoprivrednika Federacije BiH, odobrilo je za 8. august privremenu potpunu obustavu saobraćaja u ulici Ali-pašina, od raskrsnice sa ulicom Sutjeska do raskrsnice sa ulicom Bolnička, u terminu od 10.00 do 16.00 sati, a radi održavanja mirnog protesta ispred zgrade Vlade FBiH.

Privremena potpuna obustava saobraćaja u smjeru Skenderija - Ciglane sastoji se od potpune obustave saobraćaja na dijelu ulice Ali-pašina, od raskrsnice sa ulicom Kemal-begova do raskrsnice sa ulicom Bolnička.

U smjeru Ciglane - Skenderija privremena potpuna obustava saobraćaja bit će na snazi na dijelu ulice Alipašina, od raskrsnice sa ulicom Bolnička do raskrsnice sa ulicom Sutjeska, a podrazumijeva i zaustavljanje poljoprivredne mehanizacije učesnika protesta.

Regulaciju toka saobraćaja na dijelu potpune obustave saobraćaja i raskrsnicama na kojima se saobraćaj usmjerava u alternativne pravce vršit će pripadnici MUP-a Kantona Sarajevo.

Nakon utvrđenog vremenskog termina, odnosno stvaranja sigurnosnih uvjeta za odvijanje saobraćaja motornih vozila, pripadnici MUP-a će uspostaviti redovni režim saobraćaja, saopćeno je iz Ministarstva saobraćaja KS.


http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/110807047
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #826 on: August 07, 2011, 22:50:50 »

eto azra, onda sutra će biti buseva na parkingu buseva ili kod AS ili na Vilsu ili na Sutjesci Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #827 on: August 07, 2011, 22:57:05 »

eto azra, onda sutra će biti buseva na parkingu buseva ili kod AS ili na Vilsu ili na Sutjesci Cheesy

Izgleda da će biti i radnih mašina,možemo i to slikat hahahahah
Znači trole neće raditi za Jezero  Shocked Shocked

A ostali autobusi okolo...cccc
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #828 on: August 08, 2011, 16:34:31 »

I danas je solo 854 na 31e. Prenatrpan je. Putnici su nagurani kao sardine.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #829 on: August 08, 2011, 17:20:04 »

I danas je solo 854 na 31e. Prenatrpan je. Putnici su nagurani kao sardine.

Koja je smjena?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #830 on: August 08, 2011, 23:44:39 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=18394

Nakon dužeg prekida, u toku je nabavka i isporuka dijelova. Očekuje se da se u narednom periodu u saobraćaj uključi jedan broj autobusa i minibusa.

Da nebude sad nekih priča tipa "Čim se javio Centrotrans, ovi nabavili dijelove" Ova informacija je objavljena prije nego što su se oni javili.

Ima li nekih naznaka koji bi busevi mogli uskoro na kanal?
« Last Edit: August 08, 2011, 23:47:21 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #831 on: August 09, 2011, 03:02:39 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=18394

Nakon dužeg prekida, u toku je nabavka i isporuka dijelova. Očekuje se da se u narednom periodu u saobraćaj uključi jedan broj autobusa i minibusa.

Da nebude sad nekih priča tipa "Čim se javio Centrotrans, ovi nabavili dijelove" Ova informacija je objavljena prije nego što su se oni javili.

Ima li nekih naznaka koji bi busevi mogli uskoro na kanal?

ima naznaka koja bi vozila mogla u "šturc" kao npr 807 (plav dim), 819 (mjenjač samo što se ne raspadne, vozilo jedva krene s mjesta), 828 (čim digne temperaturu iznad 80 ne moze s mjesta), 833 (isto kao  i 828)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #832 on: August 09, 2011, 14:54:16 »

I danas je solo 854 na 31e. Prenatrpan je. Putnici su nagurani kao sardine.

Koja je smjena?

druga
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #833 on: August 09, 2011, 15:21:44 »

Linija za Mahmutovac ponovo u funkciji
http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=18394
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #834 on: August 10, 2011, 14:20:12 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/48751-padinski-dijelovi-grada-zadnja-rupa-na-sviralu.html
Quote
Nakon nedavno objavljenih tekstova o problemima s minibuskom linijom za Mahmutovac našu redakciju preplavili su pozivi nezadovoljnih građana iz drugih padinskih naselja u Starom Gradu. Kako kažu, ista situacija je i na Jarčedolima, Širokači, Vratniku, Sedreniku...

Čekaju odobrenje

- Puno je putnika koji se voze na ovim relacijama, a prijevoz je katastrofalan. Redovno propuštaju vožnje, umjesto dva, vozi jedan kombi, a u posljednje vrijeme nema ga i po nekoliko sati. Onda se stvaraju velike gužve, pa ne mogu svi ni ući. Razlog je, sigurno, monopol koji GRAS drži već godinama. Konkurencija bi dobro došla. Jedino tada bi reagirali - kaže Zijo Begić, stanovnik MZ Hrid - Jarčedoli.

Ovaj problem zainteresirao je i preduzeće "Centrotrans Eurolines", koji su odmah nakon prvog teksta reagirali te se ponudili da preuzmu sve linije koje GRAS ne može obavljati kako bi građanima pružili kvalitetan prijevoz. Međutim, još nisu naišli na odobrenje iz Ministarstva saobraćaja.

- Mi ne bježimo od posla. Nije važno da li je to linija za Mahmutovac ili neka druga, bitno je da osiguramo kvalitetan i redovan prijevoz. U dopisu koji smo poslali resornom ministarstvu naveli smo da imamo savremena i klimatizirana vozila, adekvatna za padinske terene i odmah smo spremni raditi. Međutim, treba nam saglasnost nadležnih, ali sumnjam da će se nešto uskoro riješiti - ističe Ibrahim Kerla, izvršni direktor tehničke funkcije preduzeća.

Bez konkurencije

Dodao je da je GRAS došao u takvu situaciju samo zato što nemaju konkurencije "pa rade šta hoće".

- Kada smo počeli prevoziti građane autobusima, oni su se odmah popravili za 100 posto, i tako je bilo nekih tri mjeseca. Čim smo mi prestali voziti, oni su opet počeli po starom - kaže Kerla.
 
Riječ putnika

- Živim na Vratniku i naš minibus ne radi mjesecima, pa koristimo faletički. Sada su velike vrućine, a stanje je gore nego ikada. Bilo bi mi drago kada bi "Centrotrans" uveo linije, samo da budu redovni - rekla je Safija Čengić.

- Posljednjih dana minibus za Sedrenik nikako ne radi pa smo primorani voziti se taksijem. Iako imam mjesečnu penzionersku kartu, ničemu mi ne služi. Kako sam čula, kombi neće još dugo proraditi - kaže Muniba Beširević.

- Za Jarčedole vozi samo jedan minibus već dvije godine i nije redovan. Čekamo po sat vremena. Cijeli grad treba da se pobuni po ovom pitanju, jer se ovo više ne može izdržati. GRAS nema konkurenciju pa radi šta hoće - ističe Mediha Hatibović.

- Prošle sedmice linija za Mahmutovac nije radila pet dana. Sad opet voze i nisu redovni. Kada smo zvali GRAS, rekli su nam da će je skroz ukinuti. To što mi čekamo satima po ovim vrućinama nikoga ne zanima - kaže Bisera Galeša.

Izjave građana i izvršnog direktora CTS-a da se ne vozi zato što GRAS nema konkurenciju su presmiješne.Nekim ljudima treba uvesti cenzuru na izjave.Prvo što se ne razumiju u problem,drugo što su neinformisani.Ibrahim Kerla nastavlja sa svojim teorijama o (ne)radu GRAS-a i problemima.GRAS ama baš nikakve veze nema sa CTS-om što se tiče sebe i svojih problema i organizacije prevoza.I GRAS nikada nije funkcionisao i obavljao svoj posao na principu prijetnji iz CTS-a.
Što se mene lično tiče treba sve linije koje su neprofitabilne u svakom smislu odmah prekinuti i izvršiti reorganizaciju mnogih linija,dosta je GRAS održavao linije u kojima ne bude ni 20 putnika po vožnji na svoj trošak i na svoju štetu.Ibrahim Kerla kao "stručnjak" trebao bi posmatrati kompletnu saobraćajnu infrastrukturu u KS pa onda teoretisati o kvaliteti usluge GRAS-a.Poručujem Kerli da uzme npr. liniju 71 i neka vozi pa neka javi šta mu je ostalo od vozila.
« Last Edit: August 10, 2011, 14:22:36 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #835 on: August 10, 2011, 16:07:47 »

Kerla zaboravlja da su tada skresani GRAS-ovi vozni redovi na 12 linija. Red vožnje na komercijali je tada prepolovljen.

U funkciji su tada bili autobusi: 404, 417, 421, 423, 461, 462, 492, 610,  612, 620, 706, 707, 708, 714, 804, 805, 812, 824, 831, 834, 837, 842, 843, 848, 849 i 903. U međuvremenu neki su rashodovani jer se neisplati popravka a neki čekaju dijelove i daj bože da ih dočekaju.

A boga pitaj koliko je minibusa riknulo od tada
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #836 on: August 10, 2011, 16:28:13 »

Da li bi mi iko od vas mogao reći koliko trolejbusa saobraća na svakoj od linija. Npr koliko radi na 101 na 102... za radni dan, subotu i nedjelju (zimski r.v)
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #837 on: August 10, 2011, 16:51:11 »

Nisam 100% siguran ali otprilike:

Na 103 najmanje 13 trola
Na 107 5-6
Na 108 3  trolejbusa (100% sigurno)

Na 101 i 102 možda rade po 4-5 trola
Na 104 Možda 2-3 trolejbusa (samo zimski RV)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #838 on: August 10, 2011, 17:20:10 »

a 102?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #839 on: August 10, 2011, 17:22:19 »

s bozirom da je Kerla bivsi kondukter mislim da bi on bio dobar za revizora na liniij Lat Ćuprija JArčedole
Logged
Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 24 queries.