bhbus.ba
May 16, 2024, 02:32:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311898 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #45 on: August 12, 2010, 20:04:30 »

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/10897-centrotrans_tablice_autobusi_gras_inspektori.html
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #46 on: August 13, 2010, 10:47:31 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=8412
Već deset godina nemaju registrovane redove vožnje!!!!
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #47 on: August 13, 2010, 11:20:54 »

ma ovo je katastrofa sve što se dešava. Nekoga treba "na vješala" zbog ovakve situacije. Gospoda iz managementa grasa nisu bili u stanju godinama da dobiju rješenja o registriranosti linija. Centrotrans se ponaša kaubojski "ko na divljem zapadu" a i jednima  i drugima puna usta "žala za građanima". pa gospodo iz Grasa ako vam je zao gradjana zašto te dozvolili da vam autobusi godinama rade na neregistriranim linijama. Prije nekoliko dana sam posmatrao autobuse GraSa i centrotransa  na linijii 31e. 5 minuta prije GRasovog krece Centrotransov. I mahnit zna da se to tako štima kako bi se oteli putnici GRAS-u i onda opet 20 minuta nema autobusa ni jednog ni drugog. Pa kad im je zao naroda zasto nisu napravili neki razuman interval izmedju polaska Grasovog i centrotransovog busa nego idu jedan za drugim...
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #48 on: August 13, 2010, 12:02:23 »

Da nije tragicno bilo bi smijesno,svugdje u normalnom poslovnom svijetu ljudi od businessa sjednu i dogovore se sa lokalnom upravom o terminima polazaka,da bi pruzili sto bolju uslugu gradjanima.Samo ovdje kod nas,ova gospoda,vec mjesecima pravi komediju samo radi svojih licnih interesa.Gras se poziva na tradiciju i zasluge u ratu koje su neosporne i treba ih uvazavati,ali sa takavim argumentima se ne moze ulaziti u trzisnu utakmicu.Isto tako CT,jednostavno niti ima adekvatan vozni park(ko jos vozi gradske linije sa turistickim autobusima?!),a na ona obecanja o nabavci vozila za gradski prijevoz jos uvijek se ceka.Do kada?Tako da je ovo jedna velika blamaza i za Sarajevo i za BiH.Nazalost Angry
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #49 on: August 13, 2010, 16:42:26 »

Slažem se oba prethodna posta.

Jednostavno ni jedna strana ne pokazuje volju za rješavanjem problema. GRAS zapeo za rat i ratne zasluge, za neku tradiciju, baš kao što je CTS uapeo da poslije rata nije imao ništa pa je napravio, kako ima nove buseve  vako nako... Svi su u problemima... Te probleme bi mogli sad da nabrajamo al otići ćemo u OT. Zašto se ne bi mogli dogovoriti da usklade linije, pa da voze i jedni i drugi, al npr da se usklade na SVIM linijama, dakle kako za komercijalu tako i za Jagomir, Hrid, Pofaliće, Kobiljaču, Rakovicu, pa nek svi podjednako voze... Eto na sličnom principu radi GP Banja Luke - ima više privatnika ali su se uskladili i po meni, Banja Luka ima kudi kamo bolji i organizovaniji prevoz od Sarajeva...

A ne ovako - GRAS ima koliko toliko vozila za gp, al slaba im podrška i organizacija, CTS ima organizaciju i podršku, al nemaju vozila i bezze se blamiraju i jedni i drugi....

A sve je ovo još i počelo kad je GRAS smanjio smanjio polaske prema Ilijašu i onda se sve zakuhalo...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #50 on: August 13, 2010, 17:45:16 »

Raja gdje god se u BiH uplete politika tu nema hajra. Ne može izaći na dobro. Ovdje se dvije političke partije prepucavaju nebi li "ušićarili" pokoji izborni poenčić a svjesni su da imaju tendenciju naglog pada kada su u pitanju izborni rezultati. Naravno svi znate da se radi o SDA i S BiH. Možda je ovo OT međutim ja mislim da nije. Opet ponavljam GRAs je indolentan neorganizovan nemaju kvalitetne niti ljudske niti materijalne resusrse. CTS se ponaša "revolveraški" (ko brže poteže tj ko brže do putnika njegova zarada) a to tako ne ide definitivno. Mislim da pojedinci prave grešku u startu poredeći druge gradove sa Sarajevom. Naime Sarajevo je kanton dakle nije općina kao Zenica, Banja luka ili Tuzla dakle prevoz je organizovan i mora biti organizovan na drugačiji način. Dakle poređenje je neumjesno. Realno je da CTS u ovakvoj situaciji nebi trebao niti ima šta tražiti međutim određeni krugovi favoriziraju CTS s ciljem da bi uništili GRAS da bi ga kasnije kupili za što manje novca. Postoje odredjene djelatnosti gdje ne moze biti konkurencije i gdje ne vaze zakoni trzista. E taj slucaj je ovdje. Gras je "kantonalno javno komunalno preduzece" za prevoz putnika na nivou Kantona Sarajevo i mislim da se ovdje treba završiti sva priča o konkurenciji, monopolu, i sl glupostima. Isto kao sto je KJKP Vodovod i Kanalizacija ili KJKP Rad ili KJKP Park dakle sve su ovo preduzeca koja obavljaju specifične vidove djelatnosti gdje nema ne može i ne smije biti konkurencije. Zamislite kad bi se osnovala firma za pevoz otpada. Dakle firma koja bi konkurisala RAD-u. I zamislite situaciju privatnik ko privatnik skontao da mu se ne isplati slati kamione na odredjena mjesta gdje nema dovoljno kuca tj naselje je rijetko i on prestane voziti smece iz tog dijela grada. Ta ulica ili mahala smrdljiva, prljava a privatnik na tenderu ponudio cijenu pristupacniju nego RAD i dobio posao. Eh sad je on odustao, pa dok se raspise novi tender, pa dok se izabere najpovoljniji ponuđač pa dok prođe žalbeni rok, pa dok najpovoljniji ponuđač dobije odobrenje za rad, zamislite do čega bi došlo...bio bi kolaps. E ista vam je stvar sa CTS. Oni traže samo linije koje su rentabilne, gdje je procenat naplate malo manje d 100% . Ako bi dobili neke linije gdje naplate nema, desilo bi se isto kao sto bi se desilo sa ovim gore navedenim slucajem sa smecem.

Mozda sam otisao OT medjutim morao sam da bih bio jasan...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #51 on: August 13, 2010, 17:51:33 »

Ma ok je sve, a kad si rekao Gras je "kantonalno javno komunalno preduzece" za prevoz putnika na nivou Kantona Sarajevo - smatram da je tako, al ni GRAS svoje dužnosti ne obavlja kako treba, i to traje već godinama (gore smo vidjeli slučaj Ilijaš) i smatram da je sad pošteno da nakon tolikog vremena i njegove (ne)sposobnosti (sjeti se silnih donacija i koliko su buseva imali i sve propalo nisu uznali iskoristit) da se pruži šansa i drugim da uzmu učešće kad već GRASu nije stalo da zadrži svoje pozicije, jer da je GRAS obavljao posao kako treba, da je imao vozila kako treba i osoblje kako treba, dakle da je sve štimalo i da se opet CTS pojavi sa istom pričom onda raja bi stala u stranu GRASa, jer je sve u 16 i CTS bi ga tu popušio. Al kako nije znao da iskoristi potencijal, buseve i ostalo, normalno da ga ni raja neće iako je "kantonalno javno komunalno preduzece za prevoz putnika na nivou Kantona Sarajevo".

e zbog ovog samo podržavam konkurenciju. A sad to što je politika uništila GRAS... to je drugo...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #52 on: August 13, 2010, 22:38:51 »

Ma ok je sve, a kad si rekao Gras je "kantonalno javno komunalno preduzece" za prevoz putnika na nivou Kantona Sarajevo - smatram da je tako, al ni GRAS svoje dužnosti ne obavlja kako treba, i to traje već godinama (gore smo vidjeli slučaj Ilijaš) i smatram da je sad pošteno da nakon tolikog vremena i njegove (ne)sposobnosti (sjeti se silnih donacija i koliko su buseva imali i sve propalo nisu uznali iskoristit) da se pruži šansa i drugim da uzmu učešće kad već GRASu nije stalo da zadrži svoje pozicije, jer da je GRAS obavljao posao kako treba, da je imao vozila kako treba i osoblje kako treba, dakle da je sve štimalo i da se opet CTS pojavi sa istom pričom onda raja bi stala u stranu GRASa, jer je sve u 16 i CTS bi ga tu popušio. Al kako nije znao da iskoristi potencijal, buseve i ostalo, normalno da ga ni raja neće iako je "kantonalno javno komunalno preduzece za prevoz putnika na nivou Kantona Sarajevo".

e zbog ovog samo podržavam konkurenciju. A sad to što je politika uništila GRAS... to je drugo...

ma naravno to je općepoznata stvar da je GRAS sam sebe doveo u poziciju u kojoj jeste. To je činjenica bez obzira koliko pojedinci pokušavali da pobjegnu od toga. Ma narodu je bitno da ima prevvoz , kvalitetan prevoz a ko će ga obavljati to je "manje više" nevažno. Kao što ima naroda koji podržava CTS isto tako ima veliki broj ljudi koji podrzava GRAS iako vecina medija favoriziraju CTS iz općepoznatih materijalno finansijskih razloga. Ne znam da li ste pratili unazad godinu dana se stvara "loša klima" oko GRAS-a pogotovo u prigradskim linijama. Na svakoj sjednici općinskog vijeća Vogošća bilo je pitanje prevoza putnika. To sam upratio iz medija, jedamput sam čak i gledao prenos sjednice općinskog vijeća .A opet činjenica je da je Vogošća imala najbolje rješen gradski prevoz od sviih prigradskih naselja. Radili su im skoro uvijek novi autobusi. U roku sata imali su po 6 polazaka prema Sutjesci i 2 prema Stupu da ne računamo Ilijaške autobuse koji takodje staju u Bogošći. I na sjednici općinkog vijeća izađe "levat" i kaže "gradski rpevoz ne valja ništa, stara dotrajala vozila i sl gluposti" i navodi dan kad je to bilo tako kako on kaze a ja se vlastitim očima uvjerio da je taj dan na poloascima  za Vogošću radilo 6 autobusa sa Sutjeske i to dva MAN-a Lions CLassic zglobni starih 2,5 godine i 4 Ikarbusa stara nepunu godinu. ...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #53 on: August 13, 2010, 22:50:47 »


Ma narodu je bitno da ima prevvoz , kvalitetan prevoz a ko će ga obavljati to je "manje više" nevažno.

e ovo je bit, a ko *ebe narod... politika i vlastita dobit je prije svega  Wink

nažalost...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #54 on: August 15, 2010, 00:05:45 »

GRAS-ov jedini problem za uvod je 500 viška zaposlenih.Kada riješe taj trošak koji ih košta milion mjesečno onda će i oni živnuti.
Drugo GRAS ima rješenja iz 1997 i 2000 godine i to su ovi tzv.reducirani redovi vožnje koji su sada na snazi.Sve kasnije redovi su poništeni.
CTS ustvari hoće da se u potpunosti obustavi prevoz na 12 linija dok se ne riješi spor oko njih,što je faktički nemoguće,jer ostaviti toliki narod bez prevoza dok senilna Vlada skonta šta hoće.CTS je privatnik i on diktira cijenu karte,GRAS je tu nemoćan da bilo šta promjeni.Ljudi se iskreno trude zbaviti vozila koja valjaju i da služe.CTS je evidentno saobraćao u vremenu kada je i GRAS umjesto da su bili bar sekund pošteni pa u onu razliku između dva polaska oni kretali.Ali dobro.
Treće,ovdje se pomješala Federalna i Kantonalna inspekcija sa svojim nadležnostima.
CTS je uspostavio samoinicijativno dvije linije koje uopće ne postoje u GRAS-u i nikada nisu imali ni dozvole za to niti bilo šta,a pozivaju se na nelagalno saobraćanje GRAS-a.
GRAS je eto firma koja je najviše i štete u ratu imala:Turistička gencija je aktuelna od 50-ih godina
Tada je u sastavu ondašnjeg GSP-a bila banja Kiseljak.Motel Borašnica na Boračkom jezeru,Hotel Jahorina s pratečom infrastrukturom (žice) Restoran Vidikovac sa žičarom koja je bila turistička atrakcija,a ne rentabilan prijevoz.Imao je GRAS i taxi službu prije rat i bili u na Skenderiji.Sada je od toga svega ostalo da možeš unajmiti prevoz za dženazu i sahranu i ponekada neke organizovane događaje.
U knjigovodstvu Grasa tramvajska pruga /gornji stroj-mreža,nosaći,stupovi i donji stroj-pruga,kanalice za kablove su osnovno sredstvo gdje Gras obračunava uredno amortizaciju kao trošak iz cijene prijevoza.Pravno saobraćajnice nisu pod Grasovom jurisdikcijom,a krpanje asfalta pruge jeste.Ista stvar nadstrešnice.Koja je logika da vozite i harčite tuđu imovinu zarađujete protupravno novac i žalite se da nema konkurencije?
Uostalom GRAS se nije uključivao u višegodišnje saobraćanje i monopol CTS-a na linijama do Visokog,Vareša i sl.a kamoli u mđunarodne.
Protivnik sam uopće privatluka u GP.To nema nigdje sem kod nas jer su se sve nekadašnje firme privat.za 1KM.
Treba pogledati zadnju vijest recimo iz Zagreba,ZET,koji grca u minusu i neće više davati subvencije za karte sad će sv morati se platiti bez popusta i ostalo...
ja se raspisala.... Tongue
« Last Edit: August 15, 2010, 00:09:32 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #55 on: August 15, 2010, 10:10:18 »

ono što je bolna istina je to da nekome smeta jak GRAS koji objektivno u današnjoj stituaciji sa viškom radnika, permanentom prezaduženosti, ogromnim troškovima, dotrajalim voznim parkom to ni ne može biti. Dok god postoji državna firma za prevoz putnika u gradskom odnosno prigradskom saobracaju putnici će imati kakav takav prevoz. naravno potrebno je mnogo toga učiniti da bi bio bolji ali na tome moraju raditi ne samo uposlenici grasa nego i putnici koji ce se sa postovanjem odnositi i prema vozilima i voznom osoblju. Pa ko to ima da nebi želio da ima i nova vozila i bolju uslugu?? Prvi put kada gradski prevoz pređe u privatni sektor e tada će putnici "na*e*ati" pravo. Privatnik diktira i broj linija, i broj polazaka i cijenu prevoza i sve što ide  s tim. Pa cete onda imati stanje takvo da pola starog grada odnosno centra (minibuske linije ) neće imati prevoz jer i se velika većina putnika prevozila džaba, da ne govorimo o Buća potoku, Boljakovom, Rajlovcu , Hrasnici gdje su kontrolori nalazili i po 20 putnika u vozilu bez vozne karte....
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #56 on: August 15, 2010, 12:16:14 »

za Hrasnicu znam pouzdano i u zadnje dvije godine rijetki su incidenti, barem do 21 sat koliko sam ja dole, i naplata je ok, dakle nekih 98%, a za ostale ne znam...

a GRAS nema viška RADINKA kao takvih, nego viška administracije, kad bi se njih riješili, GRAS bi stao na noge, jer kao što MAN LC reče - tu bi bili dobri milion maraka mjesečno... al eeeee, valja nać posao rođaku, tetiću, i slično...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #57 on: August 15, 2010, 13:45:40 »

za Hrasnicu znam pouzdano i u zadnje dvije godine rijetki su incidenti, barem do 21 sat koliko sam ja dole, i naplata je ok, dakle nekih 98%, a za ostale ne znam...

a GRAS nema viška RADINKA kao takvih, nego viška administracije, kad bi se njih riješili, GRAS bi stao na noge, jer kao što MAN LC reče - tu bi bili dobri milion maraka mjesečno... al eeeee, valja nać posao rođaku, tetiću, i slično...

Ma nisi u pravu uopće. Raspitaj se malo kod vozača zašto ih većina "bježi" od Hrasnice pogotovo u 3 smjeni.  U to vrijeme naplata je 20% pogotovo u smjeru od Hrasnice prema Ilidzi. Osim toga nema linije osim komercijalne gdje je naplata 98%.
Za ovo drugo si u pravu. Nema GRas visak radnika nego visak neradnika tj oni su visak taman da ih je 5 a ne 500
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #58 on: August 15, 2010, 18:33:24 »

Ma problem je uopće nekih NK radnika koji obavljaju poslove ko pomoćnice,šofera zafali jer vazda neko ode u penziju i sl.
A administracije ima isto viška...
A u trećoj noramlno da mu je slaba naplata kad ne smije zaiskati kartu od pjana narkosa i sl.
Prije dvije sedmice nekakva dvojica ko narkosa zagrlili se i ljuljaju se ko na brodu na stanici
na putu iz Vogošće htjeli ući a šofer mrtav hladan ne
otvori vrata,narod urla ostali ti momci na stanici,a on: baš me briga drogeraši. Cheesy
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #59 on: August 15, 2010, 18:35:18 »

Ma problem je uopće nekih NK radnika koji obavljaju poslove ko pomoćnice,šofera zafali jer vazda neko ode u penziju i sl.
A administracije ima isto viška...
A u trećoj noramlno da mu je slaba naplata kad ne smije zaiskati kartu od pjana narkosa i sl.
Prije dvije sedmice nekakva dvojica ko narkosa zagrlili se i ljuljaju se ko na brodu na stanici
na putu iz Vogošće htjeli ući a šofer mrtav hladan ne
otvori vrata,narod urla ostali ti momci na stanici,a on: baš me briga drogeraši. Cheesy

ma uvijek imaš takvih šofera koji ko "led", al imaš i oni koji dobiju po glavi kao što je bilo slučajeva u GRASu Cheesy
Logged


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 22 queries.