bhbus.ba
May 15, 2024, 18:50:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 311774 times)
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #675 on: June 27, 2011, 15:59:37 »

Da, to je uistinu tako kao što je napisano, buka u toj ulici je ne snošljiva...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #676 on: June 27, 2011, 17:52:11 »

Zna li neko za koje firme GRAS vrši prevoz radnika? Zanm da je ranije prevozio radnike Elektroprenosa, Sarajevogasa, Bosnalijeka, Pretisa (Jedno vrijeme zglobnim autobusima)...

Čini mi se da sad to rade najčešće vozila, 320, 322, 323... ali neznam za koje firme.

Znam sigurno da još uvijek voze Bosnalijek a ovo ostalo mislim da ne voze...
A koliko buseva otprilike rade za bosnalijek?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #677 on: June 27, 2011, 21:52:31 »

Zna li neko za koje firme GRAS vrši prevoz radnika? Zanm da je ranije prevozio radnike Elektroprenosa, Sarajevogasa, Bosnalijeka, Pretisa (Jedno vrijeme zglobnim autobusima)...

Čini mi se da sad to rade najčešće vozila, 320, 322, 323... ali neznam za koje firme.

Znam sigurno da još uvijek voze Bosnalijek a ovo ostalo mislim da ne voze...
A koliko buseva otprilike rade za bosnalijek?


u glavnom 3 vozila...
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #678 on: June 28, 2011, 22:26:51 »

Ministar saobraćaja KS
GRAS će dobiti konkurenciju

http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/110628112
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #679 on: June 29, 2011, 09:49:14 »

GRAS se seli na Butmir
Za koga se "čisti" remiza na Alipašinu Polju
http://www.zurnal.info/home/index.php?option=com_content&view=article&id=8015:gras-qseliq-na-butmir-za-koga-se-qistiq-lokacija-na-alipainu-polju&catid=18:istraga&Itemid=27
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #680 on: June 29, 2011, 17:25:50 »

Ministar saobraćaja KS
GRAS će dobiti konkurenciju

http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/110628112

Stvarno me sekira njegova izjava.Do 2016. se otplaćuju krediti za nove nabave su ruke vezane.Halloooo???
To je 5 godina farse i bacanja prašine u oči.Valjda se u prevoz ulaže,a ne ko sada uništi pa dovodi konkurenciju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #681 on: June 29, 2011, 22:21:02 »


jaaaako zanimljivo... a najgore što se GRAS tu najmanje pita... Neke logike ima, jer je u planu odavno da se produži pruga sa Ilidže do Hrasnice, Butmir im je tu svakako uz put...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #682 on: June 29, 2011, 23:07:58 »


jaaaako zanimljivo... a najgore što se GRAS tu najmanje pita... Neke logike ima, jer je u planu odavno da se produži pruga sa Ilidže do Hrasnice, Butmir im je tu svakako uz put...

Ako misli neko prodavati imovinu da riješi probleme prevario se.Bilo je govora o seljenju u Bačiće i to sam već pisala jednom.Gomila gluposti.Ali sve u svemu,samo je nekome u interesu da pravi tržne centre po Sarajevu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #683 on: June 29, 2011, 23:10:11 »

a paz' ovo - nije  7 jegera, al je 8 revizora na jednom mjestu ahahaha


a u Nedžarićima bila isto jedna grupa od nekih 8-9 revizora al njih nisam uspio slikati hahaha
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #684 on: June 30, 2011, 01:02:58 »


jaaaako zanimljivo... a najgore što se GRAS tu najmanje pita... Neke logike ima, jer je u planu odavno da se produži pruga sa Ilidže do Hrasnice, Butmir im je tu svakako uz put...

Ako nekad GRAS bude morao seliti onda je ovo 10x bolje riješenje nego da seli u Bačiće,  jer dođe uz samu buduću prugu kao što je i sadašnja Remiza.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #685 on: June 30, 2011, 11:16:38 »

Znaš zašto je 8 - 9 revizora. Zato što je pola vozača tramvaja sada zaposleno kao revizori pa ti svako malo u putu uleti kontrola koja se sastoji od šefa grupe jednog pravog revizora i dva vozača tramvaja. Ja mislim da je to zato što prvenstveno ne radi šestica (ali do sada su bile pojačane druge linije pa vozači nisu morali pregledati karte prije uviđenja ljetnog reda vožnje),a sad kad je ljetna šema ukida se dvojka i automatski dobiješ 10 vozača koji nemaju šta raditi i na trojki je bilo 28 voznih redova , sada je 25 i to je još 6 vozača. Takođe i lin 4 je imala 4 reda vožnje a sada ima 3 reda vožnje, znači još 2 vozača. Uglavnom to rade mladi vozači koji su zaposleni tek prošle godine. Ja mislim da će mo ih viđati još češće kada tramvaji počnu raditi samo do Ž. stanice tj, za vrijeme radova.

P.S  Dubster jel ovo neka satra u kojoj si se vozio?
« Last Edit: June 30, 2011, 11:18:43 by man 464 » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #686 on: June 30, 2011, 21:50:19 »

da,da o satri se radi ona sa dinisaurima xD
Logged


kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #687 on: July 01, 2011, 23:23:17 »

GRAS: Radnici se ponovo pobunili i potpisuju peticiju
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/42778-gras-radnici-se-ponovo-pobunili-i-potpisuju-peticiju.html
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #688 on: July 02, 2011, 12:56:52 »

Donedavni direktor GRAS-a Hasan Bašić, kojeg je Skupština preduzeća smijenila prije nekoliko mjeseci, pozvao je jučer i demantirao navode predsjednika Skupštine GRAS-a Hamde Karića.

- Otkako je došao za predsjednika Skupštine, na sve načine Karić devalvira rad mene i Uprave na čijem sam čelu bio. Osnovni cilj mu je da dovede svoga direktora i svoju upravu i da njima upravlja te da gura svoje privatne interese. On posljednje dvije godine želi privatizirati preduzeće, uvesti razne firme koje će biti konkurenti GRAS-u, ne osvrćući se na to hoće li radnici ostati bez posla - kazao je Bašić.

Dodao je da tokom njegovog mandata preduzeće nikada nije bilo blokirano i da nisu imali obustavu saobraćaja.

- Za moga mandata niko iz Vlade nije došao da rješava probleme, zaustavili smo rast gubitka preduzeća, više od 20 projekata smo uradili, nabavljali autobuse i trolejbuse... Pitaju li se oni hoće li radnici u septembru imati čim raditi!? Ne znam šta Karić smatra pod pozitivnim pomacima u GRAS-u, ja bih volio da je tako, ali nije - istakao je Bašić.

Dodaje da na posljednjem okupljanju radnici nisu tražili plaću, nego su upozorili na to da ostaju bez preduzeća i da nemaju čim raditi, jer nemaju vozila ni rezervnih dijelova.

S druge strane, u kratkom razgovoru Karić je za "Avaz" rekao da neće komentirati Bašićeve navode te da je Skupština sve rekla nakon detaljne analize i neusvajanja izvještaja o poslovanju Uprave na čijem je čelu bio Hasan Bašić.

DNEVNI AVAZ


Inače Hasana Bašića je podržavao sindikat vozača a protivio mu se sindikat komunalne privrede, a sad je s novom upravom  obrnuto.
« Last Edit: July 02, 2011, 13:03:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #689 on: July 02, 2011, 17:25:51 »

The_Dubster
Quote

Ja sam taj dan došao iz Vogošće sa 427. Izvana možda odaje takav dojam, izlupana stakla, opet bezpotrebno otvoren poklopac motora(otvarali ili ne temperatura je ista , to mijenja ništa na stanju, bilo je riječi o tome), prljavština... Ali da znaš kako jurca, Nema brda koje on ne može proći sa 60 na sat. Sjedio sam naprijed i gledao. Vozač nije spuštao ispod 55 kmh i u najvećem usponu prema kobiljoj glavi i Koševskom brdu. A tek kada se krenuo zaholcavati nizbrdo i prikolica je počela da krivuda. Na 70 kilometara na čas, koliko je vozio 427,  Ikarbus stvarno para bubne opne i naprijed kod vozača. Što se mene tiče najgori je 419 koji se vucara 25 na sat uzbrdo. Ipak mislim da će nas 427 jako dugo služiti i jurcati do Vogošće Smiley
Logged
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.066 seconds with 22 queries.