bhbus.ba
May 13, 2024, 23:06:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Go Down
  Print  
Author Topic: Medex turs, Tuzla  (Read 87102 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #120 on: April 21, 2012, 19:46:44 »

sviđa mi se pravo ovaj zeleni cityliner , šteta što mu je motor samo 340 KS
Logged
ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #121 on: April 21, 2012, 22:32:50 »

Slažem se sa ekkyjem, a evo ga sa druge strane Wink




i jedna zanimljiva

Je li mu dobar motor, ili je samo toliko ušminkan, kao od Izan Transa?? Smiley
Logged

ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #122 on: April 21, 2012, 22:36:17 »

Nemaju oni problema sa motorom,ali mu je mana što je mal motor,porediš citya koji ima 409KS i ovog 340 ipak je to malo.
Logged

ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #123 on: April 21, 2012, 22:43:20 »

Nemaju oni problema sa motorom,ali mu je mana što je mal motor,porediš citya koji ima 409KS i ovog 340 ipak je to malo.
Pa Izanov Cityliner, vozi samo vanredni prevoz, i najvise stoji, pa mi reče vozač "Džebić Trans" firme da u Izanovog Citylinera motor i nije bas nesto u najboljem stanju, već da je samo "ušminkan".. Smiley
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #124 on: April 22, 2012, 18:44:15 »

Nemaju oni problema sa motorom,ali mu je mana što je mal motor,porediš citya koji ima 409KS i ovog 340 ipak je to malo.
Pa Izanov Cityliner, vozi samo vanredni prevoz, i najvise stoji, pa mi reče vozač "Džebić Trans" firme da u Izanovog Citylinera motor i nije bas nesto u najboljem stanju, već da je samo "ušminkan".. Smiley

drug kako ćeš porediti ta dva vozila kad je ovaj mlađi 15 godina sigurno od Izanovog. Ovo vozilo ide za Španiju, Italiju a Izanov može do Hrvatske i to mu je previše. Niko nigdje nije rekao da je motor loš ali činjenica je da je premalen. Većian Citylinera u BiH imaju MB motore npr svi CTSovi, većina Biss Toursovih, Semberijini idr i to su motori od 380 KS. Postoje još Neoplani od 400,420,460 i 510 KS i mislim da imaju i sa 410 i 430 KS ali to nisam siguran
« Last Edit: April 22, 2012, 18:52:49 by transformers » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #125 on: May 13, 2012, 10:37:26 »

sviđa mi se pravo ovaj zeleni cityliner , šteta što mu je motor samo 340 KS

nije mu 340, nego su oba kod Medexa od 380 KS.

I jedna info:
- Medex turs organizuje izlete na crnogorsko primorje i ponuda podrazumijeva 7 dana. U ponudu uključeni prevoz iz Tuzle preko Sarajeva do Igala i nazad. Smještaj u sobe koje imaju klimu i kablovsku. U cijenu je uključen i puni pansion, dakle tri obroka. Plaža je udaljena 200 metara. Cijena do 28.6. je 390 KM, a u julu 430 KM. Više informacija na njihove brojeve telefona Wink
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #126 on: May 13, 2012, 19:27:41 »

sviđa mi se pravo ovaj zeleni cityliner , šteta što mu je motor samo 340 KS

nije mu 340, nego su oba kod Medexa od 380 KS.



drug nisi u pravu ...bijeli je 380 KS MB a zeleni je 340 KS. Gledao sam dok se prodavao prešao je nešto više od 700 000 mislim da je 2001. godište ali to nisam siguran. Znači 100% je 340 KS
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #127 on: May 13, 2012, 20:14:40 »

a znači meni reko vlasnik, pa sad...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #128 on: May 13, 2012, 20:38:15 »

a znači meni reko vlasnik, pa sad...

a ne znam koji im je vrag zašto lažu? Znam kad je vozilo kupljeno i krenulo za Bosnu kad su mu "gore" stavljali "zolovke" i kad je ovdje došao na carinu, sjećam se da se nas 3/4 čudili otkud mu motor od 340 KS jer nema puno takvih neoplana...
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #129 on: May 13, 2012, 20:43:11 »

Nemaju oni problema sa motorom,ali mu je mana što je mal motor,porediš citya koji ima 409KS i ovog 340 ipak je to malo.
Pa Izanov Cityliner, vozi samo vanredni prevoz, i najvise stoji, pa mi reče vozač "Džebić Trans" firme da u Izanovog Citylinera motor i nije bas nesto u najboljem stanju, već da je samo "ušminkan".. Smiley

drug kako ćeš porediti ta dva vozila kad je ovaj mlađi 15 godina sigurno od Izanovog. Ovo vozilo ide za Španiju, Italiju a Izanov može do Hrvatske i to mu je previše. Niko nigdje nije rekao da je motor loš ali činjenica je da je premalen. Većian Citylinera u BiH imaju MB motore npr svi CTSovi, većina Biss Toursovih, Semberijini idr i to su motori od 380 KS. Postoje još Neoplani od 400,420,460 i 510 KS i mislim da imaju i sa 410 i 430 KS ali to nisam siguran
Siguran sam da ono sto ja znam, da je autoprevozov najjaci .. 460 KS, manov motor, i bregavin tieber ima 420 KS, mada ovo out mislim da je motor od 340 KS malo nejak, ali mu je prednost manja potrosnja, opet to ovisi od proizvodjaca .. Glupo je porediti Izanovog i ovog citya ne znam koje je godiste ovaj, ali onaj je min. 85 i siguran sam da ne zadovoljava nikakve euro norme, a sumnjam i u ispravnost tih vozila ... a bregavin stari city ima motor 340 KS ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #130 on: May 13, 2012, 20:49:32 »

Nemaju oni problema sa motorom,ali mu je mana što je mal motor,porediš citya koji ima 409KS i ovog 340 ipak je to malo.
Pa Izanov Cityliner, vozi samo vanredni prevoz, i najvise stoji, pa mi reče vozač "Džebić Trans" firme da u Izanovog Citylinera motor i nije bas nesto u najboljem stanju, već da je samo "ušminkan".. Smiley

drug kako ćeš porediti ta dva vozila kad je ovaj mlađi 15 godina sigurno od Izanovog. Ovo vozilo ide za Španiju, Italiju a Izanov može do Hrvatske i to mu je previše. Niko nigdje nije rekao da je motor loš ali činjenica je da je premalen. Većian Citylinera u BiH imaju MB motore npr svi CTSovi, većina Biss Toursovih, Semberijini idr i to su motori od 380 KS. Postoje još Neoplani od 400,420,460 i 510 KS i mislim da imaju i sa 410 i 430 KS ali to nisam siguran
Siguran sam da ono sto ja znam, da je autoprevozov najjaci .. 460 KS, manov motor, i bregavin tieber ima 420 KS, mada ovo out mislim da je motor od 340 KS malo nejak, ali mu je prednost manja potrosnja, opet to ovisi od proizvodjaca .. Glupo je porediti Izanovog i ovog citya ne znam koje je godiste ovaj, ali onaj je min. 85 i siguran sam da ne zadovoljava nikakve euro norme, a sumnjam i u ispravnost tih vozila ... a bregavin stari city ima motor 340 KS ..

slažem se u potpunosti i vidi se da je Autoprevozov jači od ostalih i da je motor u dobrom stanju jer uz Ivan ide bez problema, ne puši ma "grize cestu" bukvalno
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #131 on: May 14, 2012, 15:29:50 »

Uvazene kolege uz duzno postovanje Vi ste pomalo cudni i lupate neke stvari, 340 KS motor nije neka snaga ali nije ni nejacak, da se razumijemo, snaga motora  je jako bitna, ali je bitan i mjenjac kao i diferencijal na tom vozilu, kad se to sve uskladi motor, mjenjac i diferencijal onda dobijete pribliznu snagu istog motora od 380Ks, prema tome to mu je u fabrici vjerovatno ugradjeno i neko je izracunao masu vozila sa putnicima, bez njih i tako dalje i uskladio mu prijenos sa motorom za koji su mislili da ce biti dobar i raditi efikasno. Ja ne znam zasto se vi onda zamarate s tim koji je motor u njemu, prema Vasem sudu i misljenju onda bi sve Setre 215 trebale imati motore od bar 350konja, a ima ih bezbroj sa 28-icama i idu solidno. Ista stvar je i sa 303-jkama.

Kolega Ekky to sto pricaju Dzebicevi vozaci o Izanovom Neoplanu i motoru to bi bilo bolje da zadrzis za sebe jer ti vozaci pojedini lazu  jedni o drugima jer su svi svima konkurencija, i kolega Kassbohrer je dobivao masu negativnih i laznih informacija upravo od vozaca, sto ih nisi pitao za njihovog Citya, kakav je motor i ostalo, siguran sam da bi dobio informacije da je super, "da gori zemlja pod njim" sto im je vecini obicaj reci. Jednostavno ne shvatam te ljude koji pokusavaju svoj imidz podici na tudjim ledjima, svoje hvali tudje huli i kritizira. Treba biti realan i govoriti ono sto je nasa danasnjica, ako je neko bio na Buni prije 2 dana mogao je vidjeti sta se sve u BiH vozi, ne kazem da nema dobrih autobusa, ima ali u manjoj mjeri, ostalo sve krs do krsa. Neki iz Kaknja dosao sa Neoplanom starim Citylinerom pa motor kako radi zadnja hauba se sva ljulja i trese na autobusu, mozda je puno reci ali skoro pa otpala, ne znam kako se usudio voziti s tim.
Logged
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #132 on: June 07, 2012, 19:20:36 »

Logged

Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #133 on: June 15, 2012, 19:55:26 »

Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #134 on: June 15, 2012, 20:42:24 »

Bijeli je bio u srijedu na vanrednoj u Sarajevu
Logged


Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 22 queries.